Megjelent az SAP első teljesen portál alapú CRM megoldása

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. szeptember 6. 14:03
Az SAP AG útjára indította a mySAP(r) Customer Relationship Management (mySAP CRM) új verzióját, amely a világ legelső teljesen portál alapú CRM megoldása.
A csúcstechnológiájú portáltechnológia egyszerű, konzisztens és átfogó hozzáférést biztosít a felhasználók számára számos különböző alkalmazás, adatforrás és webes szolgáltatás adataihoz. A mySAP CRM további új, illetve kibővített funkciói közé tartoznak az új munkaerő-kezelési funkciók ügyfélkapcsolati központok számára, egy új partnerportál, átfogó analitikák a vásárlókkal való érintkezés összes pontját illetően, javított mobilfunkciók, valamint a juttatások és részesedések kezelése. Mindezen funkciók segítségével optimalizálhatók az ügyfél- és partnerkapcsolatok, illetve a vonatkozó üzleti folyamatok. A bejelentés a szeptember 4-6 között Lisszabonban tartott SAPPHIREN '02-n, az SAP nemzetközi e-business konferenciáján történt.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01