Marketing Díjat osztanak idén az Informatikai és Távközlési Marketing Fórum szervezői
Szekciók:
a.. Marketing-üzleti stratégia, piacelemzés
b.. Benchmark - marketing kommunikáció
c.. Internet-alapú szolgáltatások
d.. Távközlési szolgáltatások
Kerekasztal-beszélgetések:
a.. Ügyfélmenedzselés - ügyfélérték
b.. Fix- és mobilkommunikáció szerepe a jövő kommunikációjában
Az első kerekasztal-beszélgetés Matávtól, Crédit Suisse First Bostontól, Hírközlési Felügyelettől és a Westel Mobiltól érkező részvevői megvitatják többek között, vajon a vállalatok mennyire ismerik ügyfeleiket, illetve azok értékeit, van-e akadálya ügyfélérték-alapú kezelésüknek, s ahol nincs, ott melyek az ügyfélérték-alapú kezelésükkel kapcsolatos főbb teendők. A délutáni beszélgetés a jövő kommunikációs piacát és a vezetékes és mobilkommunikáció lehetőségeit firtatja majd a TNS Hungary, a Hírközlési Felügyelet, a Matáv Lakossági szolgáltatások üzletága, a PanTel és a Westel Mobil képviselői részvételével.
Kapcsolódó cikkek
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia
- Szakemberek a digitális átállásról
- 2010-re a világ telefonforgalmát a feljövő piacok uralják
- Teljes Microsoft-jelenlét az ITU 2006-on
- A Nobel-békedíjas Dr. Yunnus nyitja idén az ITU Telecom World konferenciát
- Európai ITU fórum Bulgáriában
- Megnyílt a 7. Bosch távközlési és biztonságtechnikai szakmai nap
- Távközlés: fókuszban a tartalom és a fogyasztói magatartás