AMD 64-bites reklámhadjárat
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2002. szeptember 16. 18:55
Az Advanced Micro Devices hétfőn megkezdte története eddigi legnagyobb reklámkampányát, mind a hagyományos, mind az új médiában. A cél a 64-bites architektúrák iránti igény megalapozása, a piac előkészítése a jövőbeli Opteron és Athlon processzorok számára.
A reklámhadjárat a processzorpiac számára nehéz időkben kezdődik meg. Az AMD eladásai a második negyedévben elmaradtak a várakozásoktól, az új generációs asztali gépekbe szánt Athlon bemutatását pedig elhalasztották, helyette a jelenlegi Athlon XP feljavított változata érkezett.
Az "AMD ME" kampány célja mind a vállalati, mind az egyéni felhasználók megfogása, kifejezetten a vállalat, és az egyén közti szoros kapcsolat kiépítésére alapozva. Rob Herb, a cég marketing és értékesítési főnöke szerint amolyan baráti viszony kiépítésére törekszenek, nem hatalmas technikai óriáscégként szeretnének kommunikálni. A költséges reklámhadjárat megindítása az elemzők szerint bátor lépés az AMD részéről, mivel a lassan magára találó piac bármikor összeomolhat a közel-keleten várható háború miatt.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- Csökkenti asztali processzorai árát az AMD
- Az AMD bemutatta a második generációs Stars processzorokat
- Augusztusban jön az AMD Barcelona
- Új AMD CPU UMPC-khez
- Toshiba laptopok AMD processzorral
- AMD Puma platform noteszgépekhez
- AMD: 45 nm-es szilíciumlap és elbocsátások
- AMD Phenom: új márkanév a K10-es asztali lapkáknak
- Egy negyedév alatt visszanyerte tavaly elvesztett piacrészét az Intel