Ericsson-Westel MMS: az év infokommunikációs megoldása
A 2002-ben első ízben kiírt marketingpályázat díját, "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotás"-át az Ericsson és Westel Mobil vállalatok közös munkája, "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketing kommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" nyerte.
A 2001. október és 2002 áprilisa között zajló marketingkommunikáció kiemelkedő ismertséget eredményezett (célcsoportban 67%). Ez az eredmény jól szolgálta mindkét vállalat marketingkommunikációs céljait, hiszen a gyártó pilot rendszerben mutathatta be a technológia használhatóságát (eredmény: nagy T-Mobil-megrendelés), ugyanakkor a szolgáltató nyomatékot adhatott a hazai piacon meglevő versenyelőnyének. A nagy nemzetközi figyelmet is kiváltó (19 ország 25 tv-állomása tudósított a magyarországi bevezetésről) kampány középpontjában a technológiát bemutató tv-film állt. A kommunikáció alapelve az ismeretterjesztésen alapuló igényfelkeltés volt. Ezt szolgálták a sajtó munkatársainak használatra átadott készülékek, a bevásárlóközpontokban szervezett bemutatók, a sok helyre kihelyezett érintős információs tornyokkal továbbított felhasználási információk és az internetes tájékoztatás (a célzott időszakban 173 ezer online letöltéssel). A kommunikációs kampány az MMS szolgáltatás igénybevételének egyenletes növekedését hozta. Az alapszolgáltatás kiegészítéseként új tartalomszolgáltatások megjelentetésére is lehetőség nyílt. Mindezek a pályázat fő célkitűzését a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedését segítették, és ezért gondolja a szervezőbizottság, hogy az első alkalommal kiírt díjat megérdemelten nyerte az Ericsson és Westel Mobil közös pályázata.
A szervezőbizottság "A hazai infokommunikácó marketingjének előmozdításáért" címmel különdíjat adományozott a BellResearch piackutató cégnek a pályázatba benevezett, hiánypótló primer piackutatási tanulmányért, a Magyar Infokommunikációs Jelentésért, amelyet a Think Consulting tanácsadó céggel közösen ad ki.
"A pályázat a kiírók határozatának értelmében 2003. májusában is kiírásra kerül. A 2002. szeptember 18-i Marketing Fórum résztvevői, köztük a szaksajtó képviselői, felkérésre kerülnek, hogy jelöljenek pályázatra alkalmas infokommunikációs marketingalkotásokat a jövő évi megmérettetésre" - mondta Prónay Gábor, a zsűri elnöke, a szervezőbizottság társelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Ericsson-díj 2007: kilencedik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- Átadták a 2006. évi Ericsson-díjakat
- Ericsson-díj 2006: nyolcadik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- Átadták az Ericsson-díjakat a középiskolai matematika- és fizikatanároknak
- EFFIE díjas lett a CitroMail.hu
- Kiosztották a 2004. évi Ericsson-díjakat
- Immár negyedik alkalommal lehet pályázni a Rátz tanár úr Életműdíjra
- Ericsson: hatodik alkalommal díjazzák a pedagógusokat
- 4 új infoSMS, 7 új infoMMS kategória a Westelnél
- MMS kedvezmények márciustól westeleseknek