Új menedzsmentszoftver a HP-tól

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. február 17. 18:02
A HP integrált szolgáltatás-menedzselési architektúrájába illeszkedő HP OpenView Service Quality Manager automatizálja a vállalat saját működése és ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásai terén vállalt szolgáltatási szintek definiálását, valós idejű figyelését és a kapcsolódó jelentéskészítést.
Emellett a hálózat és a vállalati infrastruktúra aktív menedzselésével elősegíti a szolgáltatási szerződésekben meghatározott célkitűzések teljesítését. Ha a szolgáltatásminőség adott küszöb alá esik, automatikusan elindítja a szükséges korrekciós intézkedéseket, és haladéktalanul tájékoztatja a problémáról az illetékes vezetőket. Így többnyire valós időben, még azelőtt sikerül orvosolni a bajt, hogy az ténylegesen befolyásolná az ügyfél működését.

A szolgáltatási szerződések menedzselése mellett a HP OpenView Service Quality Manager - a releváns területekről, többek között a szolgáltató saját üzleti folyamatairól gyűjtött kiemelt teljesítménymutatókat összesítve - folyamatosan nyomon követi a szolgáltatásminőséget és jelentéseket készít róla. Így a vállalat gyorsan reagálhat a potenciális szolgáltatási problémákra.

Kulcsszavak: ügyvitel HPQ

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36