A Vivendi rendezte (ügyfél)sorait

Fekete Gizella, 2003. május 7. 09:29
Országszerte tíz ügyfélszolgálati irodában építette ki több tízmillió forint értékben Q-Control ügyfélirányító rendszerét a Vivendi nyertes pályázója a Minor Rendszerház Rt. A Minor saját fejlesztésű termékétől a Vivendi ügyfélszolgálati vezetői többek gyorsabb, zökkenőmentesebb ügyintézést várnak.
A Minor fejlesztőcsapata a megrendelő kérésére – elsősorban a statisztikai kimutatások terén – egyedi megoldásokat is beépített a rendszerbe, így az irodák vezetői még teljesebb képet kaphatnak az ügyfélforgalomról és annak összetételéről.

A Minor Rendszerház Rt. hat éve foglalkozik ügyfélirányító rendszerek fejlesztésével és gyártásával. Mára a vállalat banki, közmű szolgáltatói, telekom, önkormányzati területen hazánkban és külföldön is számos referenciával rendelkezik. A rendszer agyát jelentő szoftver már a hatodik verziónál tart, de az alapkiépítésen túl mindig figyelembe veszik a megrendelők egyedi elképzeléseit és kérésre beépítik a kiválasztott plusz szolgáltatásokat kínáló modult, vagy - mint a Vivendi esetében is - egyedi fejlesztéssel is kiegészül az alkalmazás.

Néhány okmányirodában az ügyfelek már interneten keresztül akár otthonról, illetve munkahelyről is kérhetnek a kiválasztott ügyfélszolgálatnál időpontot, s így – hogy elkerüljék a sorban állást - mobilszámuk megadása után SMS-ben kaphatnak értesítést, mikor menjen be az ügyintézőhöz.
Kulcsszavak: Vivendi-hu Minor ügyvitel

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!                       

Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!

2024. november 5. 11:59

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen

Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.

2024. november 4. 17:26

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 15:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59