Olaszország - 4. mobilkoncesszió odaítélése
A Blutel lesz a negyedik mobilszolgáltató a Tim, az Omnitel és a Wind után a szószátyár Olaszországban, ahol bankóprésre kapott engedéllyel ér fel egy ilyen koncesszió. Olaszországban ezekben a napokban haladja meg a vezetékes telefonállomások számát a mobiltelefonoké, amelyeket az olaszok óriási többsége privát fecsegésre használ - és csak 20 százalékban hivatali célra - egy friss felmérés szerint.
A negyedik pályázaton győztes konzorcium azt ígéri, hogy kiemelt figyelmet fordít az elmaradott déli országrész fejlesztésére. A koncesszió elnyerése még vonzóbb falattá teszi a privatizáció előtt álló és most a távközlési üzletágba is bekapcsolódó Autópálya Társaságot, amely négy év alatt amúgy is négyszeresére növelte piaci értékét.
A pályázat befejező szakaszára a Blutel egyedül maradt versenyben, mivel a fiatal olasz vállalkozók és egy holland telefontársaság alkotta PlanetWork konzorciumot diszkvalifikálták arra hivatkozva, hogy nincs meg a pályázatban előírt legalább három év tapasztalata a távközlésben.
Kapcsolódó cikkek
- A mobiltelefónia 50. évfordulóját ünnepli az Ericsson
- A mobil-rádiójelek blokkolását tervezik kínai egyetemek
- A brit BAE nyerte a szlovák hadsereg mobiltávközlési tenderét
- Szlovákia kiírja a tendert a harmadik mobilszolgáltatóra
- Az Egyesült Államokban több a mobil, mint a vezetékes telefon
- MTA és T-Mobile: A kultúra mobilforradalma
- A mobilvilág egy éve
- Mobilpiac - Nyugat-Európa telített, Kelet-Európában vannak még lehetőségek
- 2015-ben a fél világ mobilozik
- Szeptembertől beindul Irakban a mobilszolgáltatás
Portréfotók készítésében segítenek a HONOR friss tippjei
A HONOR legújabb termékcsaládja, a HONOR 200 Pro-val az élen a portréfotózást helyezte előtérbe. Az új eszközökkel egy stúdiót hordozhatsz a zsebedben, ami a mesterséges intelligencia segítségével és a profi kialakításnak köszönhetően jelentősen megkönnyíti azt, hogy kiváló képeket készíts. Ezzel együtt azonban van pár tippünk ahhoz, hogy miként hozd ki a maximumot készülékedből – akár a legújabb szériát használod, akár más készüléket.
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.
Folyamatos termékfejlesztésekkel tekint új piacok felé a magyar Barion
Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban.
Lemaradunk, ha nem tanuljuk meg használni a mesterséges intelligenciát
Megállíthatatlan a mesterséges intelligencia (MI) térhódítása a magyar iskolákban: a tanárok közel 40 százaléka és a diákok harmada rendszeresen használja a technológiát, amely tízből kilenc pedagógus szerint 2-3 éven belül át fogja alakítani az oktatást.
Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion
Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban.