EMC-megoldás a Pepsinél
Az EMC a teljes mozgatást és átállást 30 óra alatt elvégezte.
A projekt részeként az EMC felmérte a PepsiAmericas teljes informatikai környezetét, hogy megismerje az infrastruktúra által kiszolgált rendszereket, alkalmazásokat és üzleti folyamatokat. A felmérés után az EMC prioritást állapított meg mindegyik alkalmazáshoz a szolgáltatásszint-igények alapján, és részletes szükséghelyzeti terveket dolgozott ki az átállás támogatásához.
Az EMC által elkészített és végrehajtott átállási terv több mint 500 különálló feladatból épült fel, amelyek lépésről lépésre leírták, hogy az egyes tevékenységet mikor és hogyan kell végrehajtani, mely személyek és műszaki erőforrások érintettek a kétnapos átállás egyes fázisaiban. A teljes átállási folyamat három hónapot vett igénybe, a kezdeti tervezéstől a végső végrehajtásig.
Kapcsolódó cikkek
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Projekttámogatási segédlet esettanulmányokkal
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Hálózatfelügyeleti technológiák: Microsoft-EMC együttműködés
- Fujitsu Siemens-EMC: tovább bővítik szövetségüket
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.