Újabb telekommunikációs cég az EDS ügyfelei között
Az EDS megoldása a CSG Kenan/BP-n alapszik, amely hatékony iparág-specifikus számlázást kínáló szoftver, és amelyet már a világ számos telekommunikációs vállalata, a France Telecom-ot is beleértve, alkalmaz.
Az új rendszer javítja a TPSA versenyhelyzetét, hiszen rugalmasabban képes reagálni a lengyel telekommunikációs piac változó viszonyaira. Bertrand Le Guern, a TPSA vezérigazgató-helyettese szerint az EDS-t erős helyi bázisa, adottságai és a telekommunikációs piaci tapasztalatai miatt választották partnerüknek.
Lengyelország jelenleg gyökeres struktúraváltáson megy keresztül: a tervezett EU tagság számos területen kíván radikális változásokat, ezek egyike a telekommunikációs piac. A piac liberalizációjával jelentős mértékben nőnek a vállalatokkal szemben támasztott elvárások. A jövedelmezőségért folytatott harcban csak egy dolog biztos, minél gyorsabban vezetnek be és indítanak el új szolgáltatásokat, annál gyorsabban származik belőle bevétel. A Telekomunikacija Polska S.A. számára kiemelkedő fontosságú - erős piaci helyzetének megtartása és további konszolidációja érdekében -, hogy rendelkezzen az EDS rugalmas és költséghatékony megoldásaival. A TPSA piacvezető Lengyelországban, 16 millió előfizető számára biztosít mobil és vonalas szolgáltatást.
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A "lengyel Matáv"-ot a mobilüzlet tartja felszínen
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Az XAPT kanadai leányvállalat első komoly szerződése
- Biztató EDS eredmények
- EDS: 1,7 milliárd USD értékű IT szolgáltatási megállapodás
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.