A HP szolgáltatásmenedzselő szoftverét választotta a Centrica

forrás Prim Online, 2003. július 6. 09:45
Az Egyesült Királyságban és Észak-Amerikában egyaránt piacvezető Centrica mostantól a HP OpenView Service Desk segítségével kívánja menedzselni 30 000 végfelhasználót kiszolgáló környezetének kritikus fontosságú támogatási és szervizfolyamatait. A Centrica energiaszolgáltató tevékenységet végez, közúti segélyszolgálatot tart fenn, és az ingatlanközvetítéstől a karbantartási munkákon át a betörésvédelemig az ingatlan jellegű szolgáltatások széles körét biztosítja ügyfeleinek.
A Centrica Európa egyik vezető technológiaintegrátorát, a HP platina fokozatú OpenView-partnereként működő Morse PLC-t választotta ki szolgáltatásfejlesztési programjának megvalósítására. A megbízás olyan stabil, ugyanakkor rugalmas működési modell kialakítását célozza meg, amely kiváló minőségű IT-szolgáltatásokat biztosít a Centrica számára, és ezzel együtt mintegy 20-30 százalékkal csökkenti költségeit, valamint üzleti szempontból kritikus rendszereinek üzemkiesési gyakoriságát.

A HP OpenView Service Desk biztosítja a Centricának az ésszerűbb, végponttól végpontig terjedő probléma- és változáskezeléshez szükséges funkcionalitást. Mivel képes rögzíteni, figyelni és eszkalálni a rendszerben jelentkező riasztásokat és eseményeket, kiválthatja a vállalat korábbi eseménykezelő alkalmazását, a Peregrine-t. A jelentős hozzáadott értéket képviselő Service Desk segítségével a vállalat azt is fel tudja mérni, miként befolyásolják az egyes problémák a vállalt szolgáltatási szintet, és egyszerűbb hozzáférést tud biztosítani a távoli és a párhuzamos felhasználók részére.

A szolgáltatásmenedzselő megoldással a Centrica jobban kézben tarthatja IT-hátterét: az informatikát is ugyanúgy kezelheti, mint azokat az üzleti funkciókat, ahol a beruházás megtérülése az elért üzleti eredmény alapján egyszerűen mérhető. A Centrica hosszabb távon a szolgáltatásnyújtási folyamatokat a felhasználókkal összekapcsoló interfészt is szeretné ésszerűsíteni. A HP OpenView Service Desk támogatja ezeket az üzleti prioritásokat, és az idő előrehaladtával a fenntartási összköltséget (TCO-t) is mérsékli.

  • A harminc európai irodában több mint 1200 embert foglalkoztató, Londonból irányított Morse a bonyolult alkalmazások és rendszerek bevezetésével járó kockázatok mérséklésével segíti hozzá ügyfeleit üzleti célkitűzéseik megvalósításához. Az integrátorcég portfóliója üzleti alkalmazásokat, architektúrákat, valamint tervezési, bevezetési, menedzselési és projektirányítási szolgáltatásokat tartalmaz.

  • A Centrica az alapvető ingatlanszolgáltatások és az energiaellátás piacának vezető vállalata. Múlt évi árbevétele elérte a 14,3 milliárd angol fontot. Az Egyesült Királyságban a Centrica British Gas márkanév alatt gáz- és áramszolgáltatási tevékenységet végez, és kapcsolódó termékeket értékesít. Közúti segélyszolgálata és pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó leányvállalata az AA nevet viseli. A Centrica távközlési termékeit és szolgáltatásait a One.Tel és a British Gas forgalmazza. A pénzügyi szolgáltatásokra szakosodott Goldfish szintén a Centrica érdekeltségi körébe tartozik. Globális növekedési stratégiájának részeként a csoport vállalatokat vásárolt fel Észak-Amerikában, ahol Energy Direct és Energy America márkanéven ismert. A cég akvizíciós tevékenysége az európai kontinenst is érintette. A Centrica 38 000 munkatársa közül mintegy 35 500-an az Egyesült Királyságban dolgoznak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36