Fizetett találatok állnak az online reklámpiac fellendülése mögött
A fizetett találatok jelentősen megnövelték az olyan társaságok bevételeit, mint a Google, és az Overture Services. Ezen üzleti modellben a hirdetők azért fizetnek, hogy bizonyos keresési kifejezések esetén a találatok mellett a társaság hirdetése is megjelenjen a keresőben. Szakértők szerint a megoldás előnye, hogy a hirdetők csak akkor fizetnek a hirdetés megjelenéséért, ha a felhasználó rákattintott arra.
"A fizetett találatok hatása jelentősen túlmutat a bevételtöbbleten. A szereplők, valamint a keresési taktikák és technológiák állnak az olyan digitális marketing trendek mögött, mint a dinamikus díjszabás, és a célzott reklámozás" - mondta Gary Stein, a Jupiter Research egyik elemzője.
Az online hirdetési piac összességében 10 százalékkal fog növekedni 2003-ban, állítja a Jupiter. 2008-ra az üzletág éves bevétele eléri a 14,8 milliárd dollárt. A Jupiter szerint a képernyőn megjelenő online hirdetések szegmense a jövő évtől szintén növekedést fog mutatni: A társaság 2004-ben több, mint 15 százalékos, 2005-ben és 2006-ban pedig 20 százalék fölötti éves növekedést vár.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.