Távközlési és Informatikai Marketing Fórum - idén hetedszer
A fórum a plenáris ülést követően három szekcióban zajló huszonhat előadásban és két kerekasztal-beszélgetés keretében mutatja be az elmúlt időszak
- marketingstratégiai meggondolásait (pl.: infokommunikációs termékportfólió létrehozása, vevőközpontú üzleti stratégia kialakítása, etikus reklámstratégia)
- piackutatási (pl.: nemzetközi piackutatási trendek, lakossági távközlési fogyasztási szokások, piaci részesedésvizsgálat, ügyfélmozgások, üzleti elégedettségvizsgálat, internethasználati szokások, vezetékes-mobil vevői preferenciák, piacelemzési modellezés), valamint
- marketingkommunikációs eredményeit (pl.: ügyfélportál, internet alapú információszerzés, üzleti vevők kommunikációs megoldásai, online reklám), továbbá
- az ügyfélkapcsolat-menedzsment korszerű megoldásait (pl.: vásárlói szokásokra épített ügyfélmegtartás, korszerű ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés, ügyfél-szegmentációs megoldások)
A különböző iparágak szakemberei vitaindítójával kezdődő, szakmai eszmecserét célzó kerekasztal-beszélgetések témái:
„Lokális-globális kommunikácó, avagy egy nyelvet beszélünk?" (vitavezető Mezriczky László - HP Magyarország).
A fórum kapcsán a szakma képviselőiből álló szervezőbizottság ismét pályázatot írt ki az első ízben tavaly meghirdetett és az Ericsson-Westel által elnyert „Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" marketingdíjra. A július 18-ai határidőig beérkezett pályázatok győztesét is a fórumon, illetve az azt követő esti fogadással egybekötött díjátadón ismerhetik meg a résztvevők, valamint a sajtó munkatársain keresztül a nagyközönség.
Részletes program a HTE honlapján.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.