PopOver: a hirdetők kiútja a beugró ablakok letiltása után?
A netmarketingben óriási szeretetnek örvend a beugró (popup és
popunder) ablakok technikája, de a szörfözők haragja elérte őket és sok
szolgáltató tiltja a használatukat, vagy a működésüket akadályozó
eszközöket terjeszt. A technológia eredeti elterjesztője, Armand Morin,
most újabb tippel állt elő, a PopOver technológiával.
A tények élesebb megvilágításban a következők. Az AOL tagok száma: 35,203,000. Az EarthLink előfizetők száma: 4,989,000. Az Overtur Popup blokkolóját csak az elmúlt hónapban egyedül 84,697 szörföző töltötte le. Ez összesen vagy 40,276,697. Ebből nyilvánvaló, hogy egy technológia fényességére a neten soha nem lehet rászámítani. Ma működik, holnap már nem. Ez van. Csak az segít, ha folyamatosan odafigyelünk a fejleményekre.
A PopOver
A két korábbi poptechnológia lényege, hogy új ablakok nyílnak, ami eleve nagy adminisztrációval jár, de ráadásul a Java scriptek bűn lassan működnek 100 százalékra kiakasztva a legerősebb CPU-kat is (ami a túlhúzottakat akár tönkre is teheti!). Ezért utálták ki a szörfözők és a szolgáltatók, beleértve a klikkcsere szolgáltatóknak már szinte a 95 százaléka. Egyébként már az Avant Browser, ami multiplex ablakkezelést enged meg MS-IE-hez, és ezért még a CPU-időt sem zabálja el úgy, mint egy hasonló böngésző változat, eleve beépítve tartalmazza a blokkolót, és elegánsan számlálja a kiirtott ablakok számát, mellé halk pityegést hallatva. A cikkíró az Avant böngészővel dolgozik, de emellett megtartotta még az Overtur blokkolót is, arra az esetre, amikor csupasz IE-t kénytelen használni, mert az Avant még olykor nem tökéletes (néha el is száll). Ennek ellenére nagyon ajánlható a használata, és nemcsak a popblokkolója miatt. Windows 2003 Serveren is működik, és MAGYARUL(!) is tud beszélni (persze, a háttérben működő angol W2K3-at nem mindenben magyarítja!).
A PopOver technológia használatakor, kézenfekvő módon, nem új ablakban nyílik a föltétlen hirdetendő információ, hanem ugyanabban. Ez ellen egyelőre nincs védelem. Hát, igen, egyelőre. A cikkíró meg sajnálja magát és a szörföző társait, mert megint kereshetünk új ellenszert a kéretlen, és tipikusan a sávszélességet és a CPU-időt hihetetlenül elzabáló hirdetésektől.
Azért a tények, tények, megint. Van tehát egy új hirdetést jobban eladni szándékozó technológia. Ez a webszerkesztőknek a kiút a popblokkolók után. Armand Morin egyelőre bevezető árakról gagyog, ami mindössze 97 USD a PopOver Generator nevű csomagért. Netről fizetve rögtön letölthető. Később állítólag 50 USD-vel drágább lesz. Webszerkesztők alig nélkülözhetik. Hacsak ki nem találják maguk. Morinnak egyébként sok más hasznos webszerkesztési eszköze is van.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.