SPC tesztközpontot nyitott Budapesten az IBM
Az IBM Magyarország vezetői október 2-án sajtótájékoztatón jelentették be, hogy kibővítették a budapesti központot, mely mostantól független szoftverfejlesztőknek, a megfelelő legújabb változatú hardver- és szoftverelemekkel és az IBM szakembereinek segítségnyújtásával tesztelési központként (IBM terminológiában Solution Partnership Centerként – SPC-ként) áll a rendelkezésre.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a központ azoknak a szoftverszállítóknak nyújt segítséget, akik az on-demand e-business környezethez kívánnak megoldásokat fejleszteni és telepíteni. A központ saját megoldásaik teszteléséhez biztosít lehetőséget a fejlesztőknek az IBM köztes szoftvereken (WebSphere, DB2, Lotus, Tivoli), és a legújabb IBM eServer xSeies és pSeries rendszereken, valamint SAN tároló hálózaton, illetve grafikus munkaállomáson. A budapesti SPC támogatja azokat a fejlesztőket is, akik alkalmazásaik portolását és tesztelését az IBM Linux-kompatíbilis rendszerein végzik. További információ: www.ibm.com/hu/spc
Kapcsolódó cikkek
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- Jó lesz-e útdíjat szedni a budapesti belvárosban?
- Forgalomszervezés Stockholmban IBM megoldással
- IBM TotalStorage tárolórendszeren a Démász ügyféladatbázisa
- Tovább bővíti szolgáltatási szektorát az IBM Magyarország
- IBM: A schweinfurti gyártás Magyarországra kerül
- IBM élettudományi konferencia Budapesten - másodszor
- Átadták a Linux 48 IBM szoftverprogramozási bajnokság díjait
- Elstartolt a Linux 48 - IBM Szoftver Programozói Bajnokság 2005
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.