Microsoft Office integrációval bővítette ERP-rendszerét a Scala
Az iScala BPI és a Microsoft Office rendszer együtt szélesebb körű hozzáférést biztosít a vállalati információkhoz, és a Microsoft Office 2003 Editions jól ismert kezelőfelületeinek és beépített funkcionalitásának kihasználásával egységesíti a munkafolyamatokat. Mindezt azzal éri el, hogy az XML-formátumot használja az alkalmazások és a felhasználók közötti dinamikus adatkapcsolatok létrehozására anélkül, hogy a meglévő IT-környezetet veszélyeztetné.
Ezzel az integrációval - az elsővel, amely ERP-gyártótól származik - az iScala-felhasználók mostantól az ismerős Microsoft Office környezetben rendszerezhetik az információkat, kezelhetik a dokumentumokat, miközben továbbra is az iScala rendszer adataival dolgoznak.
Mivel a szabványos XML-technológia és webszolgáltatási architektúra mélyen beépült az iScala együttműködő ERP-rendszerébe, nincs szükség az iScala átalakítására vagy testreszabására az üzleti folyamatok integrációjából származó előnyök elérésére.
Kapcsolódó cikkek
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- MOICE: Office 2007 szintű védelem az Office 2003-nak
- Emelik az Office 2003 biztonsági szintjét
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Kritikus biztonsági rést találtak az Office 2007-en
- A Microsoft kiadja az ODF konvertert
- Boltokban a Vista és az Office 2007
- 8 Windows és Office javítás, köztük kritikus fontosságúak
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.