Microsoft Office integrációval bővítette ERP-rendszerét a Scala

forrás Prim Online, 2003. november 13. 17:57
Az új Microsoft Office rendszer globális megjelenése alkalmából New Yorkban szervezett eseményen a Scala, valamint technológiai partnere, a DSP (Decision Support Panel) bemutatta az iScala ERP-rendszer (integrált vállalatirányítási rendszer) széles körű Microsoft Office integrációs funkcióit.
Az esemény során a Scala és a DSP bemutatta, hogyan működik az iScala BPI (üzletifolyamat-integráció), hogy milyen könnyedén dolgozhatnak a felhasználók bármelyik Microsoft Office alkalmazásban - például a Microsoft Office Word 2003-ban, a Microsoft Office Outlook 2003-ban, a Microsoft Office Access 2003-ban vagy a Microsoft Office Excel 2003-ban -, és milyen kényelmesen használhatják az iScala-alkalmazásból származó információikat anélkül, hogy be kellene lépniük az iScala ERP-adatbázisba. Az integráció lehetővé teszi a rutinfeladatok kényelmes és gyors elvégzését, s azt, hogy az információkat egyetlen forrásból érjék el a felhasználók.

Az iScala BPI és a Microsoft Office rendszer együtt szélesebb körű hozzáférést biztosít a vállalati információkhoz, és a Microsoft Office 2003 Editions jól ismert kezelőfelületeinek és beépített funkcionalitásának kihasználásával egységesíti a munkafolyamatokat. Mindezt azzal éri el, hogy az XML-formátumot használja az alkalmazások és a felhasználók közötti dinamikus adatkapcsolatok létrehozására anélkül, hogy a meglévő IT-környezetet veszélyeztetné.

Ezzel az integrációval - az elsővel, amely ERP-gyártótól származik - az iScala-felhasználók mostantól az ismerős Microsoft Office környezetben rendszerezhetik az információkat, kezelhetik a dokumentumokat, miközben továbbra is az iScala rendszer adataival dolgoznak.

Mivel a szabványos XML-technológia és webszolgáltatási architektúra mélyen beépült az iScala együttműködő ERP-rendszerébe, nincs szükség az iScala átalakítására vagy testreszabására az üzleti folyamatok integrációjából származó előnyök elérésére.
Kulcsszavak: Office Microsoft ERP Scala

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36