Epicor Software - Scala Business Solutions egyesülés
A várható fúziót követően, a közepes vállalkozások piaci szegmensében, a legnagyobb Microsoft .NET platformon és webes szolgáltatásokon alapuló együttműködő ERP-, CRM és SCM-alkalmazásokat kínáló, az e szegmens szereplői kiszolgálását célzó független szervezet jön létre. A Scala vásárlóközönsége túlnyomórészt európai, míg az Epicor vásárlói legnagyobbrészt észak-amerikaiak, ausztrálok, illetve az Egyesült Királyságból származnak. Az egyesülés eredményeképpen létrejövő új cég bevételeinek 52 százaléka várhatóan Észak-Amerikából, 48 százaléka egyéb területekről származik majd.
George Klaus, az Epicor elnöke és vezérigazgatója szerint a Scala és az Epicor együtt, több mint 20 ezer ügyfelével és közelítőleg 250 millió dolláros tervezett éves bevételével a globális középvállalkozási ERP-piac vezetőjévé válhat.
Az egyesült vállalkozás tervei között szerepel az iScala termékek további támogatása és fejlesztése. Hosszú távon az egyesített cég ajánlata az összes termék funkcionális összehangolásával és a .NET-es és webes szolgáltatások integrációjának kiaknázásával kerül kialakításra.
Andreas Kemi, a Scala vezérigazgatója véleménye szerint a merge-t követően nagyobb számban kerülhetnek szélesebb körű és bőségesebb funkcionalitással rendelkező, gyorsabban piacra dobható, Microsoft-technológiára épülő termékek piacra, mint ahogy erre az Epicor vagy a Scala egyedül képes lenne.
Mindkét cég - globálisan kezelt független szoftverértékesítőként (ISV-ként) és Microsoft Global ERP Ecosystem partnerként is - szilárd partnere a Microsoftnak -, és több éve vesz részt aktívan közös Microsoft fejlesztési programokban és korai tesztelői kezdeményezésekben.
A cég a tőzsdén (NASDAQ) EPIC szimbólum alatt jelenik meg.
Kapcsolódó cikkek
- Az Epicor erősíti magyarországi jelenlétét
- A papír-iparág egyik vezető orosz cége az Epicort választotta
- A Novodata Rt. az Epicor iScala rendszert választotta
- 70 milliárdos mobilegyesülés készül
- Epicor: Windows IT Pro magazin olvasói díj
- Experience Music Project: ügyviteli folyamatok korszerűsítése az Epicorral
- Luxushotellánc írt alá licencszerződést a Scala Hospitality használatára
- Képzési együttműködés a Scala és a Számalk között
- Új üzleti funkciók és továbbfejlesztett CRM az iScalához
- Az Electrolux Európa-szerte iScalára frissíti rendszereit
Már a LinkedInen is átvernek
Az észak-koreai Sapphire Sleet hackercsoport a becslések szerint 10 millió dollárt csalt ki LinkedIn- és befektetési csalások segítségével.
Az ABB frissíti a Freelance folyamatirányító rendszerét
Az elmúlt 30 év folyamatos innovációira és megbízhatóságára alapozva, az ABB továbbfejlesztette a Freelance 2024 DCS rendszerét, amellyel szélesebb körű üzemi felhasználási lehetőségeket, gyorsabb és megbízhatóbb terepi eszközkommunikációt, hatékonyabb rendszerbiztonságot és zökkenőmentesebb adatcserét kínál. Az új verzió biztosítja a jövőbemutató frissítéseket a meglévő projektekhez, valamint még egyszerűbb bevezetést az új projektekhez.
November 28: Nyílt Nap az ELTE Informatikai Karán
November 28-án a felvételi döntés előtt álló középiskolások, illetve az informatika területén továbbtanulni szándékozók részére az ELTE Informatikai Kar Nyílt Napot tart.
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR közzétette az AI-jal felturbózott MagicOS 9.0 ütemtervét
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.