A papír-iparág egyik vezető orosz cége az Epicort választotta

forrás Prim Online, 2005. március 14. 09:48
Az Epicor Software, a kis- és középvállalati integrált vállalati megoldások vezető szállítója bejelentette, hogy az Ilim Pulp Corporation az Epicor iScala 2.2-t, a cég nagy teljesítményű ügyviteli rendszerét választotta.
Az Epicor iScala rendszer teljes körű vállalatirányítási funkciókat kínál felhasználóinak a világ bármely pontján. (Az Ilim Pulp Corporation az egyik legnagyobb oroszországi papíripari és papíralapanyagokkal foglalkozó vállalat, amely a papírpép-előállítási szegmensben a világ tíz legnagyobb vállalkozásának egyike.)

Az Epicor iScala egy integrált ERP, ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM-) és szállítóilánc-felügyeleti (SCM-) megoldás, amely a helyi nyelvi, adózási és jogszabályi követelményekhez igazodik. Az iScala legfrissebb változata egy webes szolgáltatási platformra épül, amely támogatja a vállalkozás valós idejű irányítását a mai, integrált világban.

Az Ilim Pulp Investment Committee, a vállalat befektetési bizottsága jóváhagyta egy, az Epicor iScala 2.2-re épülő automatikus vállalatirányítási rendszer bevezetését. A nagy volumenű projekt során egy integrált vállalati könyvviteli rendszert állítanak fel az Ilim Pulp Corporation nagyobb papírmalmaiban a következő négy év során azzal a céllal, hogy az üzleti folyamatok felügyelhetőségét javítsák.
Kulcsszavak: ügyvitel Scala

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59