Luxushotellánc írt alá licencszerződést a Scala Hospitality használatára

forrás Prim Online, 2004. június 21. 16:00
A GS Hotels & Resorts - egy Angliában és Horvátországban tíz különleges luxushotelt üzemeltető angol-horvát hoteltársaság - szerződést írt alá a Scala vertikális szállodaipari megoldásának (Scala Hospitality) implementálásáról.
Az első implementációs fázisban a csoport horvátországi szállodáiban kerül telepítésre a Scala Hospitality, az angliai hotelekre pedig a jövő évben kerül sor.

"Olyan szabványos irodai háttérrendszert kerestünk, amely kezelni tudja a különféle valutákat és nyelveket működési területeinken, s amely zökkenőmentesen és egyszerűen integrálható ügyféloldali felügyeleti rendszerünkkel, a Fidelióval" -mondta Denis Jukic, a horvátországi Adriatic Luxury Hotels vezérigazgatója.

Hospitality nevű termékével a Scala a szállodaipar egyedi igényeinek megfelelő integrált felügyeleti információs megoldást (IMIS-rendszert) nyújt. Az IMIS egy teljesen integrált pénzügyi felügyeleti, anyagkezelési, jelentési és költségvetés-készítési megoldás. A Scala Hospitality minden ismertebb ingatlan-nyilvántartási és értékesítési (POS) rendszerrel összekapcsolható. A Scala több mint nyolcévnyi tapasztalattal rendelkezik a globális vendéglátó-ipari megoldások szállítása terén, termékei a világ több mint 60 országában mintegy háromszáz helyen működnek. A vevők között megtalálhatók a világ vezető szállodaláncai: a Sheraton, a Choice Hotels, a Four Seasons, a Hyatt International, valamint számos kisebb, független hotellánc.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59