BT: új ösztönzők a WiFi szolgálatában
Marketinges szakemberek emlékeztetnek arra, hogy a mostani kampány nem teljesen újszerű a vezetéknélküli-piacon, mivel korábban az Intel biztosított ingyenes hozzáférést a "wire free day" nevet viselő kampányban, itt azonban mindössze egy napon keresztül lehetett ingyenesen elérni a szolgáltatásokat. Ezért gondolta úgy a BT - állítja Dave Hughes a BT elnöke -, hogy nem egy nap, hanem egy hét kell ahhoz, hogy annak végén viszonylag nagyobb számú fogyasztó döntsön úgy, hogy a szolgáltatásokat pénzért is hajlandó igénybe venni. Meggyőződésünk ugyanis - folytatta Dave Hughes -, hogy egy ingyenes kampány csak akkor lesz sikeres, ha megfelelő idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy a fogyasztó felfedezze a szolgáltatásokat és alkalmazásokat, illetve, hogy ezeket többször kipróbálva pozitív tapasztalatokkal és élményekkel gazdagodva hozza meg a döntését a kipróbált lehetőségek mellett akkor is, amikor azokért már fizetni kell.
Kapcsolódó cikkek
- Új WiFi távolságrekord: 382 kilométer
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Bluetooth szabvány lesz a Nokia Wibree
- Innováció - És lőn világosság, vezeték nélkül
- Jó évet zárt a British Telecom
- Megszünteti lakossági ISDN szolgáltatását a BT
- 11 év garancia a D-Link Wireless N termékeire
- 65nm-es SoC három integrált rádióval
- Mégsem lesz vezetéknélküli hálózat a Boeing szupergépén
- Végre valóban eltűnnek otthonainkból a kábelkötegek