Az LG az amerikai piacot célozta meg

Kollár Csaba, 2004. január 20. 18:43
Az LG bemutatta legújabb termékinnovációit és egyéb eszközeit, amelyekkel az LG globális márkát az USA-ban is szeretné megerősíteni. A 2004 International Consumer Electronics Show elnevezésű rendezvényen az LG Electronics alelnöke S. S. Kim elmondta, hogy az elkövetkező három évben több mint 300 millió USD-t fordítanak arra, hogy az USA-ban még jobban megerősítsék piaci pozíciójukat.

Az LG Electronics USA elnöke Michael Ahn véleménye szerint: "az LG stratégiájában ez az év vízválasztó lesz az amerikai piac tekintetében. Mi az elektronikai termékek piacán meghatározó szereplő vagyunk, számos ország piacán vagyunk előkelő helyen, és ezt a helyünk a jövőben is meg kívánjuk tartani nem csak marketingalapon, hanem a legfejlettebb technika folyamatos bemutatásával is."

Elemzők rámutatnak, hogy az LG magabiztos kijelentései mögött nagyon komoly fejlesztések vannak. A vállalat egyre több erőforrást összpontosít a mobilkommunikációs eszközök fejlesztésére, és ezen belül elsősorban a harmadik generációs mobiltelefonok állnak.

Kulcsszavak: LG LG Electronics +céginfo

„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. 

2024. július 26. 16:32

AOC U27B3CF: 4K USB-C megoldás a jelenkor irodai felhasználóinak

A kijelzőspecialista AOC büszkén mutatja be az U27B3CF modellt, a 27 hüvelykes (68,6 cm) 4K monitort, amely ötvözi a lenyűgöző megtekintési élményt és a könnyen kezelhető USB-C csatlakoztathatóságot. Ez a monitor, amely olyan otthoni felhasználóknak, rugalmas professzionális felhasználóknak és kreatív szakembereknek készült, akiknek egyszerre van igényük a minőségre és a funkcionalitásra, új mércét állít fel a munkahelyi hatékonyság terén.

2024. július 26. 15:34

Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire

Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.

2024. július 26. 12:18

A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával

Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket. 

2024. július 26. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55