Az EMC bemutatta az iparág legátfogóbb tárolási szolgáltatás-csoportját
Az EMC kibővített és átfogó szolgáltatás-portfólióját
annak érdekében fejlesztette ki, hogy az üzleti célokhoz és szolgáltatási
szintekhez igazítva segítse ügyfeleit működési költségeik visszaszorításában, a
kockázatok csökkentésében, az előírásoknak való megfelelésben, valamint a
rendelkezésre állás növelésében az információk hatékony menedzselése
segítségével. Az EMC Technológiai Megoldások részlege által nyújtott új
szolgáltatások felgyorsítják az információ életciklus menedzsment (Information
Lifecycle Management - ILM) megoldások alkalmazását.
Az új szolgáltatások:
· Az "ILM Műhely" segíti az ügyfeleket egy olyan infrastruktúra alapjainak megértésében, amely lehetővé teszi az információk kezelését létrehozásuktól kezdve az archiváláson keresztül az információk törléséig. Az ingyenes "műhelyeket" az ügyfeleknél kihelyezve vagy az EMC irodáiban szervezik.
· Az ILM Értékelő Szolgáltatások segítik az ügyfeleket az információ életciklus menedzsment lehetséges előnyeinek meghatározásában. Az egyes értékelések 4-6 hétig tartanak, és egy ILM "térkép" elkészítésével fejeződnek be. A szolgáltatások tartalmazzák:
o Az Alkalmazás-csoportosítás segítségével behatárolható az ügyfél alkalmazásainak és adatainak, valamint a támogató technológiák és szolgáltatási szintek értéke.
o A Helyreállíthatóság Értékelése által feltérképezhetők és kommunikálhatók a kritikus alkalmazásokat érintő lehetséges kockázatok.
o A Működés Értékelése segítségével meghatározhatók a tárolásmenedzsment alapelvei, folyamata és szervezési feltételei, valamint elkészíthető a működés fejlesztését célzó terv.
o Az Infrastruktúra Értékelése segítségével meghatározhatók azok a területek, amelyeken jelentős költségcsökkenés érhető el a konszolidáció és a réteges szerkezetű architektúrák által.
· A Tárolásmenedzsment szolgáltatások olyan, az ügyfeleknek nyújtott állandó, szolgáltatási szinthez igazított helyi szolgáltatások, amelyek segítségével megvalósítható az információ életciklus menedzsment, növelhető a hatékonyság, és csökkenthetők a költségek.
Kapcsolódó cikkek
- Újfajta lézerrel 100-szor gyorsabbak lehetnek a merevlemezek
- Szupergyors lézeres merevlemezek
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Már három gyártó szállít 1TB-os merevlemezeket
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- 8 GB-os USB-drive a Verbatimtól
- A Samsung 1TB-os merevlemezes meghajtókat szállít
- ELO Digital dokumentumkezelő programrendszerek a magyar piacon
- Függőleges felépítésű Seagate merevlemezek
- 1 terabájtos Philips külső winchester
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.