Újdonságok az Oracle AppsWorld konferencián
(A közlemény
teljes szövege: http://www.oracle.com/tellmemore/?2784985).
Az Oracle® E-Business Suite
alkalmazásegyüttes következő verziójának előzetese
Az Oracle
betekintést nyújtott üzleti alkalmazásegyüttesének következő verziója, az
Oracle® E-Business Suite 11i.10 újdonságaiba. A nemsokára megjelenő új
változatban komoly továbbfejlesztéseket hajtottak végre az integrációs
rétegben, és jelentősen bővült az alapvető és ágazatspecifikus üzleti
folyamatokat támogató funkciók köre. Az Oracle alkalmazásait használó szervezetek
több mint 85 százaléka jelenleg az Oracle E-Business
Suite 11i verziót használja, így az ügyfelek többségének nem okoz majd
gondot az Oracle E-Business Suite 11i.10-ra való frissítés.
A továbbfejlesztett integrációs lehetőségekkel az Oracle átfogó támogatást biztosít a különböző vállalatok alkalmazásai közti integrációhoz, a vállalaton belüli alkalmazásintegrációhoz és a folyamatok integrálásához. Emellett az Oracle több száz interfészt webszolgáltatásként tesz elérhetővé, megkönnyítve az olcsó integrációs projektek végrehajtását.
Az Oracle E-Business Suite az Open Applications Group (OAG) által definiált nyílt szabványú interfészeket is támogatja, amelyek egységes szabványokat biztosítanak az üzleti alkalmazások integrálásához. Az Oracle E-Business Suite 11i.10 több mint 150 szabványos OAG üzleti objektumot fog támogatni, amelyek például rögzítik, hogyan kell definiálni egy beszerzési megrendelést.
A 11i.10 egy másik újdonsága az integrációs interfészek katalógusa, amely az Oracle E-Business Suite közzétett API-jait írja le. Emellett az Oracle E-Business Suite az Oracle Application Server 10g képességeit is kihasználja a más fejlesztők alkalmazásaival és az üzleti partnerekkel (vagyis a szállítók és vevők rendszereivel) való integrációhoz.
Elérhetőség: a tervek szerint az Oracle E-Business Suite 11i.10 2004 közepére lesz elérhető.
(A közlemény
teljes szövege: http://www.oracle.com/tellmemore/?2784810).
Továbbfejlesztett automatizálási, felügyeleti és folyamatos
rendelkezésre állási szolgáltatások az E-Business Suite Outsourcing-ban
Az Oracle kihelyezéses szolgáltatásai terén olyan továbbfejlesztéseket jelentett be, amelyek megkönnyítik a rendszeradminisztrációt, automatizálják a szoftverfelügyelet egyes fontos folyamatait, proaktív rendszermonitoringot biztosítanak, és csökkentik a karbantartási költségeket.
Jobb, gyorsabb szolgáltatások a felügyeleti folyamatok automatizálásával: az új Outsourcing Automation Platform segítségével az Oracle proaktív módon figyelheti az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások színvonalát a rendelkezésre állás, teljesítmény, biztonság, változáskezelés - beleértve a frissítések elvégzésének automatizálását - és hibaelhárítás terén.
Módosítások és megbízhatóság: az Outsourcing Automation Platform mint központi felügyeleti konzol gondoskodik a problémákat előre látó változáskezelésről. Az ügyfél változó üzleti követelményeinek rugalmas kiszolgálása: az Oracle egy- vagy többéves szerződéseket kínál 30 napos felmondással; az ügyfél megválaszthatja, hol üzemeljen a hardver, és a kihelyezéses szolgáltatásokat az Oracle kínálatában szereplő bármely termékhez igénybe veheti.
(A közlemény teljes szövege: http://www.oracle.com/tellmemore/?27788977).
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget