Tilos az azonosíthatatlan telefonos kereskedelmi ajánlat az USA-ban
Az
elmúlt hét csütörtökétől kezdve a fogyasztók többsége előre kell hogy lássa, ki
hívja és - túl azon, hogy egyszerűen nem reagál a hívásra - felvetetheti magát
a hatóság "do-not-call" listájára. A listára bárki ingyenesen
felvetetheti magát akár vezetékes, akár mobiltelefon-hívással, akár interneten
keresztül is. A fogyasztó száma és a kizárt kereskedők száma 5 évig a listán
marad. A listán szereplők kereskedelmi ajánlattal való felhívása büntetendő. Az
FCC rendelet kizár a listára vehető kereskedők közül néhány meghatározott
karitásos és nonprofit intézményt.
A sokrétű
szabályozás egyik fontos eleme, hogy a hívóazonosító információnak tartalmaznia
kell vagy egy úgynevezett hívóazonosító számot (CPN), vagy egy automatikus
számazonosítót (ANI), és, ha ez a hálózati szolgáltatónál műszakilag lehetséges,
a hívó kereskedő nevét is. Bármelyik megoldás is érvényesül, lehetővé kell
tennie, hogy a hívott fél még akkor is letiltassa a zaklatást, ha egyébként
állandó kereskedelmi kapcsolatban áll a hívóval. Ez az eset állandó letiltást
nem, de a kampány idején érvényesülő időszakos letiltást tesz lehetővé.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Spam csak az ahhoz hozzájáruló címzettnek küldhető
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Hamis vírusriasztás reklámfogásból
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.