BMC Software: továbbfejlesztett Siebel menedzsmentfunkciók

forrás Prim Online, 2004. február 24. 19:00
A Patrol for Siebel eBusiness Applications lehetővé teszi a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások tényleges válaszidejének mérését, valamint a Siebel kapcsolattartó központok számítógépes telefonos integrációját.
A Patrol for Siebel eBusiness Applications a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások és adatbázisok rendelkezésre állását és teljesítményét, valamint az egyéb, vállalati szinten integrált alkalmazásokat menedzseli. Ennek eredményeként az ügyfelek a tényleges végfelhasználói szempontok alapján menedzselhetik a rendelkezésre állást, maximalizálva a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások által kínált előnyöket. A Patrol méretezhető és robosztus infrastruktúrájával a felhasználók központosított, távoli üzembe helyezést, konfigurációt és adminisztrációt valósíthatnak meg, ílymódon optimalizálva a Siebel kapcsolattartó központok szolgáltatási szintjeit.

A Siebel CTI-t (CTI, computer telephony integration) használó, Siebel Communication Manager által támogatott felhasználók ügyfélszolgálati központjukat most már a Patrol for Siebel eBusiness Applications segítségével menedzselhetik.

A CTI hangcsatornás támogatást biztosít az ügyfélszolgálati központokban dolgozó munkatársak számára, és a csomag a Dialogic CT Connect terméket is tartalmazza, amely kommunikációs kapcsolatot biztosít a telefonközponttal és alközponttal. A Patrol for Siebel eBusiness Applications menedzseli a CT Connect Server (kapcsolattartó szerver) rendelkezésre állását és teljesítményét, valamint a Call Information Manager (hívásinformációs menedzser) igényeket, azonosítja a meghiúsult igényeket, és azokat, amelyeknél a válaszidő túl lassú. Ezzel egy időben azt is lehetővé teszi az ügyfélszolgálati központ operátorai számára, hogy a megfelelő adatokat kapják meg a megfelelő helyen és a megfelelő időben, javítva mind az ügyfélszolgálati központ operátorainak, mind pedig a Siebel adminisztrátoroknak a hatékonyságát.

A Siebel teljesítményének mércéje a végfelhasználó számára kínált lehetőség. A Patrol for Siebel eBusiness Applications a végfelhasználók által a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások számára megadott igények minden egyes lépésével kapcsolatban lehetővé teszi a válaszidő mérését. A Patrol segítségével a Siebel adminisztrátorok egyszerűen áttekinthetik a teljesítmény különböző összetevőit, úgymint a Siebel szerver komponensek válaszidejét, a támogató feladatokat, az adatbázist, a webszervereket és az egyéb olyan technológiákat, amelyek a végfelhasználói munkaszakaszhoz kapcsolódnak.

A tényleges végfelhasználói munkaszakaszra helyezett hangsúly azt jelenti, hogy lehetőség nyílik a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások menedzselésére, és nem olyan különálló teljesítménybeli mérőszámok kerülnek a középpontba, mint az előzetesen rögzített, szintetikus tranzakciók, vagy az alkalmazás általános rendelkezésre állása. Ha a Siebel elektronikus üzleti alkalmazások jó rendelkezésre állást és teljesítményt nyújtanak, a felhasználók inkább hajlandók a technológia használatára és előnyeinek az ügyfelek felé történő átadására.

A Patrol for Siebel eBusiness Applications már most globális szinten kapható. Az ár 3500 dollárnál kezdődik, és a Siebel alkalmazásszerverek számától és méretétől függ.
Kulcsszavak: BMC adatbázis

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36