Új adattárolási megoldás az IBM-től
A "Nagy Kék" legújabb ajánlata két korábbi
szoftvermegoldását egyesíti azért, hogy sok tároló hardvereszközt lehessen
együtt kezelni. A TotalStorage Productivity Center segítségével a tárolást
felügyelő rendszerfelelős egyetlen pontból tudja kezelni a hardvereket,
ellenőrizni az összekötő hálózatot és figyelemmel kísérni a rendszer
teljesítményét.
A Productivity Center "nemcsak központosítja, hanem
automatizálja is a tárolási infrastruktúra működését, csökkentve ezzel az
emberi beavatkozás szükségességét" - mondta Brian Truskowski, az IBM
tárolási üzletágának igazgatója. "Az eredmény az lesz" - mondta
Truskowski úr - "hogy csökken a hibaszám és megtörik a folyamat, aminek
során a cégek egyre több és több tárolóeszközt kényszerülnek üzembe helyezni. E
helyett új lehetőségeik nyílnak a jelenlegi eszközök jobb
kihasználásában."
A szoftver jelentőségének "felfedezése" más nagy gyártók termékeiben is megjelenik. Az IBM versenytársai ezen a piacon a Veritas Software és az EMC. Az EMC nemrég vett két szoftverfejlesztő céget a Legato Systems-t és a Documentum-ot. Az EMC-nek az IBM-éhez hasonló terméke a Control Center. Ennek az a különlegessége, hogy "raktáron tart" tárolókapacitást, azaz szükség esetén dinamikusan, online kiegészíti a felhasználó lemezkapacitását.
Az IBM Productivity Centerébe integrált két korábbi szoftver - a Tivoli Storage Resource Manager és a Tivoli Storage Area Network Manager - továbbra is megmarad a "Nagy Kék" kínálatában, bár versenytársai szerint a Productivity Center megjelenésére azért volt szükség, mert a Tivoli család képtelen volt jól ellátni a feladatát.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- 8 GB-os USB-drive a Verbatimtól
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- Egyre növekvő kihívásokkal állnak szemben az adatközpontok
- EU-nyomásra csökkenti az adattárolási időtartamot a Google
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.