Világszerte egyre több ügyfél jövedelmezőségét növeli az iScala

forrás Prim Online, 2004. március 17. 14:00
Világszerte már több mint 615 ügyfél használja az iScala kollaboratív ERP-rendszer tavaly szeptember óta kapható legújabb változatát.
A termék a cég történetében legkedvezőbben fogadott frissítés, amely jelzi, hogy a vásárlók elégedettek a egyszerűen használható, valódi versenyelőnyt jelentő termékkel, és bíznak a Scala termékfejlesztési stratégiájában.

A Scala aktuális piaci bevezetését célzó kampányát, a HeadStart-ot úgy tervezték, hogy intelligens, költséghatékony és gyors módszert kínáljon a korábbi Scala szoftververziók frissítésére és a meglévő informatikai beruházások üzleti előnyének kiaknázására. "A kampány a versenytársakhoz képest gyorsabb használatba vételt tesz lehetővé, és az alapcsomag kiegészül iScala Connectivity Solution, iScala CRM, iScala Service Management és iScala BI Server megoldásokat kombináló ajánlattal. A HeadStart alapfunkcionalitást, valamint a hatékonyság növeléséhez, a termelékenység fokozásához és az üzleti folyamatok optimalizálásához szükséges eszközöket kínál" - mondta Patrick Pando, a Global Sales and Marketing csoport alelnöke.

Az iScala integrált vállalati erőforrás-tervezési, ügyfélkapcsolat-kezelési és ellátásilánc-felügyeleti megoldásokat kínál a világ bármely pontján lévő vállalat számára a helyi nyelvekhez, adózási és jogi kívánalmakhoz igazított webes szolgáltatási platfomjának használatával. Az iScala átfogó, azonnali képet ad a vállalkozásról, és automatizált együttműködési formák forrása lehet a vásárlók és a beszállítók között; valamint kompromisszummentes funkcionalitást kínál az üzleti folyamatok korszerűsítésére és a haszon növelésére.

2004 második negyedévében a Scala jelentős fejlesztésekre készül, és további funkciók hozzáadását tervezi az iScala-rendszerhez az első termékfejlesztési csomag kiadásával.
Kulcsszavak: Scala ERP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59