A Vivendi Universal vesztesége gyorsan csökkent tavaly
MTI Sajtóadatbank, 2004. március 18. 08:32
A francia Vivendi Universal adó utáni vesztesége 1,143 milliárd euró
volt tavaly, a 2002-es 23,3 milliárd eurós veszteség után. Az elemzők
917 millió eurós veszteséget vártak tavalyról.
A tavalyelőtti veszteség rekord volt a francia vállalatok történetében.
Egyszeri tételek és arculatérték-leírás nélkül az adózott eredmény 349 millió euró volt tavaly a 2002-es 514 millió eurós veszteség után.
A világ nemrég még nagyságra második médiavállalkozása, amely tavaly lényegében távközlési és francia tévérészlegére karcsúsodott, vízügyi, kiadói részlegei és az amerikai Universal film- és szórakoztatóipari vállalkozás eladása után, tavaly 3,309 milliárd eurós üzemi eredményt ért el a 2002-es 3,788 milliárd után. Az elemzők 3,084 milliárd euróra számítottak tavalyról. A cég szerdai közleménye szerint a növekedés 61 százalékos volt a karcsúsítás után megmaradt tevékenységekben, ami főleg a Canal Plus előfizetéses tévét és az SFR Cegetel távközlési részleget jelenti.
Tavaly a forgalom 25,482 milliárd euróra csökkent a 2002-es 58,15 milliárdról.
Szerdán az üzemi eredmény erős növekedését jósolták a cégnél erre az évre, és az ígérték, hogy a jövő év után már osztalékot is tudnak fizetni. Ez év végére 5 milliárd eurónál kisebb nettó
adósságot valószínűsítettek. Tavaly év végén a nettó adósság 11,6 milliárd euró volt az egy évvel azelőtti 12,3 milliárd után.
A Vivendi Universal szerda délelőtt 21,26 euró volt a párizsi értéktőzsdén, 1,24 százalékkal drágább a keddi, 21,00 eurós zárónál. Szerdán 21,49 eurón nyitott. Szerdán 10,33 százalékkal drágább volt, mint az év elején - eddig 23,85-19,30 euró között alakult -, és 51,97 százalékkal drágább, mint egy éve.
Egyszeri tételek és arculatérték-leírás nélkül az adózott eredmény 349 millió euró volt tavaly a 2002-es 514 millió eurós veszteség után.
A világ nemrég még nagyságra második médiavállalkozása, amely tavaly lényegében távközlési és francia tévérészlegére karcsúsodott, vízügyi, kiadói részlegei és az amerikai Universal film- és szórakoztatóipari vállalkozás eladása után, tavaly 3,309 milliárd eurós üzemi eredményt ért el a 2002-es 3,788 milliárd után. Az elemzők 3,084 milliárd euróra számítottak tavalyról. A cég szerdai közleménye szerint a növekedés 61 százalékos volt a karcsúsítás után megmaradt tevékenységekben, ami főleg a Canal Plus előfizetéses tévét és az SFR Cegetel távközlési részleget jelenti.
Tavaly a forgalom 25,482 milliárd euróra csökkent a 2002-es 58,15 milliárdról.
Szerdán az üzemi eredmény erős növekedését jósolták a cégnél erre az évre, és az ígérték, hogy a jövő év után már osztalékot is tudnak fizetni. Ez év végére 5 milliárd eurónál kisebb nettó
adósságot valószínűsítettek. Tavaly év végén a nettó adósság 11,6 milliárd euró volt az egy évvel azelőtti 12,3 milliárd után.
A Vivendi Universal szerda délelőtt 21,26 euró volt a párizsi értéktőzsdén, 1,24 százalékkal drágább a keddi, 21,00 eurós zárónál. Szerdán 21,49 eurón nyitott. Szerdán 10,33 százalékkal drágább volt, mint az év elején - eddig 23,85-19,30 euró között alakult -, és 51,97 százalékkal drágább, mint egy éve.
Kulcsszavak: Vivendi Universal
Kapcsolódó cikkek
- A Vivendi- megerősítette évi prognózisát
- A Vivendi első negyedéve: 5,7 százalékkal nőtt a bevétel
- A Vivendi tavalyi éve: 55 százalékkal nőtt a profit
- A Vivendi első féléve: jelentős profitnövekedés
- A Vivendi első féléve: nőtt a bevétel
- A vártnál nagyobb profit a Vivendinél
- A Vivendi 2,2 milliárd eurós kártérítést követel a Deutsche Telekomtól
- Mérgesedik a Vivendi és a Deutsche Telekom küzdelme a PTC-ért
- Két nagy videojáték-gyártó a Bluray DVD formátumot támogatja
- A Vivendi Universal forgalma csökkent, de kevésbé a vártnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27