CAworld Las Vegasban: új termékek, új szolgáltatások
A portfolió különböző Unicenter menedzsment megoldásokat nyújt, amelyek átfogó informatikai pénzügyi adminisztrációt látnak el, emellett pedig a szolgáltatásnyújtást is felügyelik. Ezeket a megoldásokat a CA integrálta vezető szerviz-, deszk-, szolgáltatás- és pénzügyi eszközmenedzselő termékeibe. A portfolió mostantól kiegészül a CA Technology Services által nyújtott új szolgáltatásokkal is, amellyel az ügyfelek a legjobb ITIL (Information Technology Infrastructure Library) szervizmenedzsment eljárásokat hasznosíthatják.
A CA megoldásával és az ügyfelek számára elérhető legjobb ITIL eljárásokkal az ügyfelek ezentúl egyszerűen állíthatják fontossági sorrendbe, dokumentálhatják és követhetik nyomon az IT befektetések ütemezését és megvalósulását. Emellett az ügyfelek bizonyos szolgáltatásokat egy meghatározott szolgáltatási szinten és költség mellett nyújthatnak. Továbbá a költségek, az eszköztulajdonlás valamint ezzel párhuzamosan a szabályozói igények is jól átláthatóak.
A CA Unicenter Service Management megoldásai három fő területre koncentrálnak:
Szolgáltatástámogatás: üzleti incidens-, változás- és tudásmenedzsment; ide tartozik a Unicenter ServicePlus Service Desk, Unicenter ServicePlus Knowledge Tools és Unicenter ServicePlus Dashboard megoldás egyaránt.
Szolgáltatásnyújtás: katalogizálja az üzleti fogalmakat, finomítja a szerviz szolgáltatási (SLA) szintekre vonatkozó megállapodásokat és vele párhuzamosan pedig figyeli a vonatkozó teljesítményt. Ide tartoznak a Unicenter Service Catalog, Unicenter Service Fulfillment. Unicenter Service Assure és a Unicenter Service Level Management modulok.
Pénzügyi adminisztráció: támogatja az IT költségvetést és tervezést, beleértve a szállítást és a fogyasztást is, az eszköz életciklus-menedzsmentet, számlázó funkciókat és szabályozói megfelelést. Ide tartoznak a Unicenter Service Accounting, Unicenter Service Meter és a Unicenter Argis Portfolio Asset Management modulok.
A Unicenter Service Management segítségével az informatikai vezetők egyszerre tarthatják kézben a költségeket és a használatot, így miközben a rendszert tökéletesen rászabják az üzletmenetre, egyben pedig csökkentik a tulajdonlás költségeit.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.