CAworld Las Vegasban: új termékek, új szolgáltatások

forrás Prim Online, 2004. május 31. 09:12
A Computer Associates a CAworld-ön bemutatta a Unicenter Service Management felügyeleti megoldását. Segítségével az igazgatók a rájuk bízott informatikai feladatok üzleti oldalát is minden eddiginél jobban tarthatják kézben.
Manapság ez egyre fontosabbá válik, mert az IT szervezeteknek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezniük a technológiai befektetések mielőbbi megtérülésére és az üzleti célok kiszolgálására.

A portfolió különböző Unicenter menedzsment megoldásokat nyújt, amelyek átfogó informatikai pénzügyi adminisztrációt látnak el, emellett pedig a szolgáltatásnyújtást is felügyelik. Ezeket a megoldásokat a CA integrálta vezető szerviz-, deszk-, szolgáltatás- és pénzügyi eszközmenedzselő termékeibe. A portfolió mostantól kiegészül a CA Technology Services által nyújtott új szolgáltatásokkal is, amellyel az ügyfelek a legjobb ITIL (Information Technology Infrastructure Library) szervizmenedzsment eljárásokat hasznosíthatják.

A CA megoldásával és az ügyfelek számára elérhető legjobb ITIL eljárásokkal az ügyfelek ezentúl egyszerűen állíthatják fontossági sorrendbe, dokumentálhatják és követhetik nyomon az IT befektetések ütemezését és megvalósulását. Emellett az ügyfelek bizonyos szolgáltatásokat egy meghatározott szolgáltatási szinten és költség mellett nyújthatnak. Továbbá a költségek, az eszköztulajdonlás valamint ezzel párhuzamosan a szabályozói igények is jól átláthatóak.

A CA Unicenter Service Management megoldásai három fő területre koncentrálnak:

Szolgáltatástámogatás: üzleti incidens-, változás- és tudásmenedzsment; ide tartozik a Unicenter ServicePlus Service Desk, Unicenter ServicePlus Knowledge Tools és Unicenter ServicePlus Dashboard megoldás egyaránt.

Szolgáltatásnyújtás: katalogizálja az üzleti fogalmakat, finomítja a szerviz szolgáltatási (SLA) szintekre vonatkozó megállapodásokat és vele párhuzamosan pedig figyeli a vonatkozó teljesítményt. Ide tartoznak a Unicenter Service Catalog, Unicenter Service Fulfillment. Unicenter Service Assure és a Unicenter Service Level Management modulok.

Pénzügyi adminisztráció: támogatja az IT költségvetést és tervezést, beleértve a szállítást és a fogyasztást is, az eszköz életciklus-menedzsmentet, számlázó funkciókat és szabályozói megfelelést. Ide tartoznak a Unicenter Service Accounting, Unicenter Service Meter és a Unicenter Argis Portfolio Asset Management modulok.

A Unicenter Service Management segítségével az informatikai vezetők egyszerre tarthatják kézben a költségeket és a használatot, így miközben a rendszert tökéletesen rászabják az üzletmenetre, egyben pedig csökkentik a tulajdonlás költségeit.
Kulcsszavak: vállalatirányítás CA

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59