A nagy múltú MMG két utódcégénél vezet be Axapta rendszert az XAPT Hungary

Fekete Gizella, 2004. június 22. 10:40
A szekszárdi MMG Műszergyártó Kft. és a bicskei MMG Gáztechnika Kft. szerződést kötött az XAPT Hungary Kft.-vel a Microsoft Axapta integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésére, termelési, logisztikai és pénzügyi folyamataik informatikai támogatására.
A két vállalat egymástól függetlenül döntött a rendszer bevezetése mellett.

Az 1964-től mechanikus, kezdetben járműműszerek és manométerek, majd 1970-es évek végétől háztartási kisautomatika elemek gyártásával is foglalkozó, nagy hagyományokkal rendelkező cégnél 2002-ben tulajdonosváltás zajlott. A megújult vezetéssel rendelkező MMG Szekszárd rohamos fejlődésnek indult. Termékeik a változó piaci és vevői elvárások, valamint a folyamatos fejlesztések következtében széles körű igényeket kielégítő gyártmánycsaládokká fejlődtek, s a vállalat jelentős autóipari beszállítóvá vált.

Kelemen Tamás, az MMG Szekszárd új ügyvezető igazgatója szerint a stabil növekedés biztosítása megoldhatatlan egy modern informatikai rendszer használata nélkül. Mint mondta, számára minden nap veszteség az Axapta termelésirányítási és logisztikai moduljai éles indulásáig, ezért komoly kihívás az XAPT Hungary Kft. számára a határozott célokkal rendelkező vállalatvezető igényeit kielégítő Axapta minél rövidebb idő alatti bevezetése.

A korábbi MMG Automatika Művek Rt. által 1999-ben alapított gáztechnikai alkatrészek, gázcsapok gyártásával foglalkozó MMG Gáztechnika Kft. az IHM-ITP-7 jelű pályázati lehetőségét kihasználva nyert vissza nem térítendő támogatást integrált vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez. A bicskei gyárban a kiválasztott Axapta rendszer pénzügyi, kereskedelmi, logisztikai és termelésirányítási moduljait az XAPT Hungary Kft. vezeti be.

Mindkét döntésben kiemelt szerepet kapott az Axapta rendszer széles funkcionalitása, rugalmassága, a komplex, különösen a termelésirányítási folyamatok kezelésére való alkalmassága, továbbá az XAPT Hungary Kft. szakértelme, eddigi tevékenysége és közel 60 Axapta referenciája.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36