A lastminute.com felvásárolta konkurensét

MTI Sajtóadatbank, 2004. július 1. 09:17
A brit lastminute.com internetes utazási szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás felvásárolja német konkurensét, a lastminute.de-t.
A brit cég saját közlése szerint 46,7 millió eurót fizet a német vállalatért, amiből 24 millió készpénz fizetéssel egyenlít ki, a fennmaradó részt pedig új részvények kibocsátásával fedez.

Ezzel a vétellel az on-line utazási piac vezető társasága jön létre, és jut meghatározó szerephez a legnagyobb európai utazási piacon, Németországban a túraajánlatok, a hotelszoba és a légiforgalmi jegyek eladásánál.

Brent Hoberman, a lastminute.com vezetője arra számít, hogy a német vállalattal kibővülő csoport az idén 150 millió eurót is meghaladó forgalmat fog lebonyolítani. Együttesen a legnagyobb utazási ajánlattal rendelkeznek majd Németországban és ajánlataikkal megcélozzák az utazási irodákat és közvetlenül a fogyasztókat is.

A lastminute.de és a lastminute.com portáloldalak az interneten ezután is párhuzamosan fognak működni.
Kulcsszavak: website turizmus

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01