Microsoft-partnerkonferencia: bővülő lehetőségek, növekvő beruházások
A konferencia fő előadásait Allison Watson, a Microsoft nemzetközi partneri értékesítési és marketingcsoportjának alelnöke mellett a Microsoft több vezető tisztségviselője tartotta, a fénypont pedig Steve Ballmer vezérigazgató beszéde volt.
A Microsoft Partner Program újraindításának sikerén felbuzdulva a Microsoft a Megoldás Kompetenciákhoz szorosan kapcsolódó programokat és egyéb lehetőségeket fog bemutatni, amelyek révén a partnerek egyértelműen meg tudják határozni, és ki tudják alakítani az üzleti modelljüknek leginkább megfelelő - egy vagy több - megoldási szakterületet, ezzel pedig még nagyobb üzleti lehetőségekre tehetnek szert. Az elkövetkező év folyamán a Microsoft több területen is átalakítja a partnereket segítő tevékenységeit, így például a Microsoft és partnerei közös marketingjét, amely növeli az ügyfelek körében a keresletet és a kínálat ismertségét, valamint olyan új erőforrásokat és eszközöket hoz létre, amelyek még nagyobb összhangot teremtenek a Microsoft üzleti partnereinek világméretű ökoszisztémáján belül.
A 2004-es nemzetközi partnerkonferencia számos új kezdeményezésnek, partneri programnak, technológiának és terméknek jelenti első állomását:
- Nyitó előadásában Allison Watson bejelentette, hogy a Microsoft kibővíti partnerkapcsolatait és a lehetőségek körét: a 2005-ös pénzügyi évben 1,5 milliárd dollárról 1,75 milliárd dollárra emeli a partneri csatornára fordított forrásainak összegét. A beruházás megnövelésének eredményeképpen több dolgozó, több képzés és több támogatás áll majd a partnerek rendelkezésére. Watson azt is bejelentette, hogy a világ különböző részein tevékenykedő összes leányvállalat a Microsoft és partnerei által közösen végzendő, "partneren keresztül történő marketing" céljára fogják fordítani marketing-költségvetésük 35 százalékát.
- Sanjay Parthasarathy, a fejlesztői és platformváltási terület vállalati alelnöke számos, a szoftvergyártó cégeknek szóló új és kibővített üzleti és technikai segítőprogramot mutatott be. A Microsoft immár 20 éves tapasztalattal rendelkezik a független szoftverfejlesztői közösséggel ápolt kapcsolatok terén, és erre alapozva olyan programokat alakított ki, amelyek üzleti életciklusuk kritikus szakaszaiban nyújtanak segítséget a fejlesztőcégeknek, így például az architektúra elkészítése, a tervezés és a fejlesztés folyamán. A következő programokat jelentette be: Royalty Licensing Program (Jogdíjas licencprogram), ISV Buddy Program (Szoftverfejlesztői segítőprogram), MSDN szoftverfejlesztőknek, szoftverfejlesztői közösségi napok, szoftverfejlesztői bemutatók, Microsoft Windows hibajelentési szolgáltatás.
- Allison Watson jelentette be a Channel Builder nevű újdonságot is. Ez egy online eszköz és offline rendezvények kombinációja, amely módot ad a Microsoft partnereinek az együttműködésre és kínálatuk más Microsoft-partnerek körében történő népszerűsítésére. Watson kiemelte a Channel Builder legfontosabb előnyeit: hogy segít a szoftverfejlesztőknek kapcsolatot teremteni a rendszerépítőkkel, a rendszerintegrátorokkal, a disztribútorokkal, a viszonteladókkal és a többi szoftverfejlesztővel, elősegíti értékesítési csatornájuk kiépítését, további árbevétel-szerzési lehetőséget teremt számukra a többi Microsoft-partnerrel való együttműködés révén, továbbá új földrajzi területekre terjeszti ki üzleti tevékenységeik hatókörét.
- Előadása során Kevin Johnson, a nemzetközi értékesítési, szolgáltatási és marketingcsoport alelnöke átadta a Bayshore Solutions nevű Microsoft-partnercégnek a "Winning Customer Award" nevű díjat, elismerve ezzel a Bayshore Solutions kimagasló teljesítményét az olyan partnercentrikus megoldások terén, amelyek képessé teszik a vállalatokat és az embereket lehetőségeik teljes megvalósítására. A Bayshore Solutions innovatív, egyúttal pragmatikus szemlélettel törekszik ügyfelei szükségleteinek kielégítésére, új üzleti lehetőségek elnyerésére. Megosztja velük azokat a külső vizsgálatokból nyert adatokat, amelyek bemutatják a Microsoft Windows platform előnyeit a nyílt forráskódú szoftverekhez képest. A Bayshore Solutions módszerének eredményeképpen az ügyfelek úgy érzik, hogy tényeken alapuló informatikai döntéseket hoznak. Johnson hangsúlyozta, hogy a Microsoft továbbra is biztosítani fogja partnereinek azokat a tényadatokat, amelyekkel megválaszolhatják az ügyfelek körében a Linux kapcsán jelentkező kérdéseket.
- A Microsoft szolgáltatási tevékenységéért felelős vállalati alelnök, Rick Devenuti bejelentette a Microsoft Services Partner Advantage nevű konstrukciót, amely a legújabb a partnerek számára elérhető támogatási lehetőségek sorában. A Microsoft partneri közösségének sajátos szolgáltatási igényeit szem előtt tartva kialakított Microsoft Services Partner Advantage a szükségleteknek megfelelő méretű, egyedi támogatási konstrukciókat biztosít. Ennek keretében közvetlen hozzáférésre nyílik mód a Microsoft eszközeihez és belső erőforrásaihoz, amelyek révén a partnerek hatékonyabban végezhetik a Microsoft termékeire és technológiáira épülő fejlesztési, bevezetési és támogatási tevékenységüket.
Kapcsolódó cikkek
- Kritikus fontosságú Windows-, Office-, Excel-javítások érkeznek
- Megjelent Microsoft Natural Ergonomic Desktop 7000
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.