95 millió dollárért felvásárolták a Lycost
Kiss Ádám Zoltán, 2004. augusztus 2. 22:22
A spanyol Terra Lycos közismert és igen népszerű amerikai részlegének megvétele az elemzők szerint a dél-koreai cégek növekvő terjeszkedési igényét jelzi. Ezt alátámasztja a Daum közleménye, mely szerint a Lycos felvásárlásával a vállalatot ugródeszkaként szeretnék használni az amerikai piacra, és ezzel megkezdhetik a terveik valóra váltását. A Daum nem titkolt célja a világméretű konszern kiépítése, amiért hajlandó megadni az árat, és mind a 95,44 millió dollárt készpénzben fizetni. A világon ma még többnyire ismeretlen Daum már ma is jelentős vállalat, a világ legnagyobb szélessávú hozzáférési arányával büszkélkedő Dél-Koreában ez a tőzsde ötödik legnagyobb vállalata. Az USA-ban látogatottság alapján hetedik legforgalmasabb Lycos felvásárlásának hírére a Daum részvényeinek értéke 2,44 százalékkal emelkedett.
Kulcsszavak: Lycos
Kapcsolódó cikkek
- Képernyővédővel harcol a spam ellen a Lycos
- A Tiscali eladja svédországi cégét a Lycosnak
- Elsőként indította be 1 GB-os e-mail szolgáltatását a Lycos Europe
- Alakot ölt a Yahoo és a Lycos technológiai együttműködése
- Keresőrekordot döntött Janet Jackson melle
- Az eBay és a Terra Lycos közös vállalkozásra készül
- Nagy bevásárlásra készül a Terra Lycos
- Az európai Lycos egyre veszteségesebb
- 250 százalékos forgalomnövekedés a Lycosnál
- Britney Spears áll a Lycos 2000-es toplistájának élén
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27