Blue Angel Mark környezetvédelmi díj a Konicának
Kiss Ádám Zoltán, 2004. augusztus 19. 09:35
Az irodatechnikai szakmában először a 1992-ben a Minolta szerezte meg ezt a díjat. A cég az egyesülés óta még kiemeltebb hangsúlyt helyez a környezetvédelemre. Máshol nem tapasztalható mértékben környezetbarát módon, újrahasznosítható anyagokból állítja elő termékeit. A gyártás, a csomagolás, a termékek szállítása során arra törekednek, hogy a környezetszennyezést a lehető legkisebb mértékűre csökkentsék, olyannyira, hogy amennyiben lehetséges, a vasúti és vízi fuvarozást preferálják. A Konica Minolta termékei a csökkentett energiafelhasználásnak és szén-dioxid-kibocsátásnak, illetve az alacsony festékhulladék-képződésnek köszönhetően nyerték el a Blue Angel logó használatának lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- A fogyasztói elektronikai újdonságok jelentős mértékben felelősek az energiaválságért
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Bezöldült a Google
- A régi mobilok felhalmozása hátráltatja az EU akku-újrahasznosítási programját
- Fujitsu Siemens: környezettudatosság felsőfokon
- Műholdhálózattal a katasztrófák ellen
- Google-Intel zöld kezdeményezés
- Széndioxid-csökkentés a számítástechnikában
- Az energiaköltség növeli az informatikai kiadásokat
- Új, energiatakarékos PC a Fujitsu Siemenstől
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27