BMC Software: dinamikus kötegelt menedzsment megoldás
A dinamikus kötegelt menedzsment az üzleti hatás alapján rendezi prioritási sorrendbe a feladatokat
A BSM megoldások az üzleti és informatikai működés "teljes nézetét" biztosítják, az informatikai erőforrásokat az üzleti célokhoz kapcsolják, és ezeket az erőforrásokat az üzleti prioritások alapján kezelik. A BSM megközelítést támogató BMC Batch Impact Manager a feladatok szintje helyett üzleti szinten teszi lehetővé a felhasználók számára a kötegelt folyamatok meghatározását és menedzsmentjét, és az üzleti követelményekből intuitív módon feladat-definíciókat készít. Azonosítja a legkritikusabb üzleti szolgáltatások közötti kapcsolatokat, ezek kapcsolódó kötegelt folyamatait, valamint az ezeket lehetővé tévő kötegelt feladatokat. A kritikus kötegelt folyamatok azonosítását követően a BMC Batch Impact Manager dinamikusan képes ezen feladatok állapotának nyomon követésére, így végeredményként biztosítja ezek sikeres végrehajtását, és proaktív értesítést ad a potenciális késésekről, mielőtt azok az üzleti szolgáltatásra lennének hatással. Ezen felül lehetővé teszi a sikertelen üzleti folyamatok kezelésének prioritási sorrendbe rendezését, lehetővé téve az informatikai oldal számára, hogy először a legfontosabb folyamatok visszaállítására koncentráljon.
A BMC Batch Impact Manager:
Lehetővé teszi a kritikus feladatok kötelező határidejének meghatározását
Előd/utód láncok megjelenítésével segíti elő a kritikus útvonalak meghatározását és elemzését
Korai értesítést biztosít a kötegelt feladatok potenciális késéséről
A BMC Batch Impact Manager egy lépéssel tovább viszi egy a fejlett megoldást, további, üzleti prioritás alapján történő menedzsmentet, valamint a BMC Service Impact Manager (SIM, üzleti hatás menedzser) megoldással történő integrációt tesz lehetővé. A SIM a hatékony szolgáltatás-modellezési funkciókat a meglévő vállalati esemény-menedzsment, automatizációs és értesítési megoldásokkal kombinálja, így a rendelkezésre állási és teljesítményadatokat az üzleti szolgáltatások és szolgáltatási szerződések állapotára vonatkozó részletes információkká konvertálja. A SIM megoldással történő integrációnak köszönhetően a BMC Batch Impact Manager dinamikus módon definiálja a SIM feladat-objektumait, első ízben elegyítve egy helyen az online és kötegelt folyamatokat. A Batch Impact Manager ugyanakkor riasztásokat is küld a SIM felé az üzleti szolgáltatások hatásának elemzése céljából.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.