BMC Software: dinamikus kötegelt menedzsment megoldás
forrás Prim Online, 2004. szeptember 16. 09:19
A BMC Software bejelentette a BMC Batch Impact Manager, egy dinamikus
menedzsment megoldás szállítását, amely lehetővé teszi az ügyfelek
számára a kötegelt folyamatok üzleti jelentőség alapján történő
proaktív menedzsmentjét, ezáltal segítve nekik az üzleti
szolgáltatás-menedzsment (BSM, Business Service Management)
megvalósításában.
Az üzleti kritikus szolgáltatások gyakran több informatikai komponensre támaszkodnak, amelyek adott sorrendben és adott időben futatják a bonyolult üzleti folyamatokat. Átlagban a kritikus adatfeldolgozás több mint 50 százaléka kötegelt módon történik, így ezen üzleti folyamatok időben történő elvégzésének biztosítása kritikus jelentőségű, és komoly kihívást jelent az olyan szervezeteknek, amelyek minőségi szolgáltatást kívánnak nyújtani végfelhasználóik és üzleti partnereik számára. A BMC Software CONTROL-M kötegelt ütemező megoldása vállalati szintű dinamikus kötegelt ütemezést kínál; a BMC Batch Impact Manager pedig egy lépéssel tovább visz a kötegelt menedzsmentet azáltal, hogy tiszta képet nyújt a kötegelt üzleti szolgáltatásokról. Ezzel egy időben proaktív módon észleli a kötegelt üzleti folyamatok potenciális késéseit és hibáit, így lehetőség van az ellenintézkedések megtételére, mielőtt azok hatással lennének az üzleti szolgáltatásra.
A dinamikus kötegelt menedzsment az üzleti hatás alapján rendezi prioritási sorrendbe a feladatokat
A BSM megoldások az üzleti és informatikai működés "teljes nézetét" biztosítják, az informatikai erőforrásokat az üzleti célokhoz kapcsolják, és ezeket az erőforrásokat az üzleti prioritások alapján kezelik. A BSM megközelítést támogató BMC Batch Impact Manager a feladatok szintje helyett üzleti szinten teszi lehetővé a felhasználók számára a kötegelt folyamatok meghatározását és menedzsmentjét, és az üzleti követelményekből intuitív módon feladat-definíciókat készít. Azonosítja a legkritikusabb üzleti szolgáltatások közötti kapcsolatokat, ezek kapcsolódó kötegelt folyamatait, valamint az ezeket lehetővé tévő kötegelt feladatokat. A kritikus kötegelt folyamatok azonosítását követően a BMC Batch Impact Manager dinamikusan képes ezen feladatok állapotának nyomon követésére, így végeredményként biztosítja ezek sikeres végrehajtását, és proaktív értesítést ad a potenciális késésekről, mielőtt azok az üzleti szolgáltatásra lennének hatással. Ezen felül lehetővé teszi a sikertelen üzleti folyamatok kezelésének prioritási sorrendbe rendezését, lehetővé téve az informatikai oldal számára, hogy először a legfontosabb folyamatok visszaállítására koncentráljon.
A BMC Batch Impact Manager:
Lehetővé teszi a kritikus feladatok kötelező határidejének meghatározását
Előd/utód láncok megjelenítésével segíti elő a kritikus útvonalak meghatározását és elemzését
Korai értesítést biztosít a kötegelt feladatok potenciális késéséről
A BMC Batch Impact Manager egy lépéssel tovább viszi egy a fejlett megoldást, további, üzleti prioritás alapján történő menedzsmentet, valamint a BMC Service Impact Manager (SIM, üzleti hatás menedzser) megoldással történő integrációt tesz lehetővé. A SIM a hatékony szolgáltatás-modellezési funkciókat a meglévő vállalati esemény-menedzsment, automatizációs és értesítési megoldásokkal kombinálja, így a rendelkezésre állási és teljesítményadatokat az üzleti szolgáltatások és szolgáltatási szerződések állapotára vonatkozó részletes információkká konvertálja. A SIM megoldással történő integrációnak köszönhetően a BMC Batch Impact Manager dinamikus módon definiálja a SIM feladat-objektumait, első ízben elegyítve egy helyen az online és kötegelt folyamatokat. A Batch Impact Manager ugyanakkor riasztásokat is küld a SIM felé az üzleti szolgáltatások hatásának elemzése céljából.
A dinamikus kötegelt menedzsment az üzleti hatás alapján rendezi prioritási sorrendbe a feladatokat
A BSM megoldások az üzleti és informatikai működés "teljes nézetét" biztosítják, az informatikai erőforrásokat az üzleti célokhoz kapcsolják, és ezeket az erőforrásokat az üzleti prioritások alapján kezelik. A BSM megközelítést támogató BMC Batch Impact Manager a feladatok szintje helyett üzleti szinten teszi lehetővé a felhasználók számára a kötegelt folyamatok meghatározását és menedzsmentjét, és az üzleti követelményekből intuitív módon feladat-definíciókat készít. Azonosítja a legkritikusabb üzleti szolgáltatások közötti kapcsolatokat, ezek kapcsolódó kötegelt folyamatait, valamint az ezeket lehetővé tévő kötegelt feladatokat. A kritikus kötegelt folyamatok azonosítását követően a BMC Batch Impact Manager dinamikusan képes ezen feladatok állapotának nyomon követésére, így végeredményként biztosítja ezek sikeres végrehajtását, és proaktív értesítést ad a potenciális késésekről, mielőtt azok az üzleti szolgáltatásra lennének hatással. Ezen felül lehetővé teszi a sikertelen üzleti folyamatok kezelésének prioritási sorrendbe rendezését, lehetővé téve az informatikai oldal számára, hogy először a legfontosabb folyamatok visszaállítására koncentráljon.
A BMC Batch Impact Manager:
Lehetővé teszi a kritikus feladatok kötelező határidejének meghatározását
Előd/utód láncok megjelenítésével segíti elő a kritikus útvonalak meghatározását és elemzését
Korai értesítést biztosít a kötegelt feladatok potenciális késéséről
A BMC Batch Impact Manager egy lépéssel tovább viszi egy a fejlett megoldást, további, üzleti prioritás alapján történő menedzsmentet, valamint a BMC Service Impact Manager (SIM, üzleti hatás menedzser) megoldással történő integrációt tesz lehetővé. A SIM a hatékony szolgáltatás-modellezési funkciókat a meglévő vállalati esemény-menedzsment, automatizációs és értesítési megoldásokkal kombinálja, így a rendelkezésre állási és teljesítményadatokat az üzleti szolgáltatások és szolgáltatási szerződések állapotára vonatkozó részletes információkká konvertálja. A SIM megoldással történő integrációnak köszönhetően a BMC Batch Impact Manager dinamikus módon definiálja a SIM feladat-objektumait, első ízben elegyítve egy helyen az online és kötegelt folyamatokat. A Batch Impact Manager ugyanakkor riasztásokat is küld a SIM felé az üzleti szolgáltatások hatásának elemzése céljából.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
2024. június 17. 11:28
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
2024. június 17. 09:55