EMC: egyszerűbben és megbízhatóbban tárolhatók a Microsoft Exchange Server üzenetek
Az automatizált irányelv-felügyeleti szoftver használatával az EMC Express Solution for E-Mail segíthet a néhány száz vagy ezer e-mail felhasználóval rendelkező szervezetek több évnyi elektronikus levelének konszolidálásában és kezelésében egyetlen hálózati tárolórendszer segítségével. A postafiókkorlátok költséghatékony bővítésével növekszik a végfelhasználók termelékenysége, miközben a Microsoft Exchange Server tárolás teljes élettartamra vetített összköltsége akár 30 százalékkal is mérsékelhető.
A megoldás a következőket tartalmazza:
- EMC CLARiiON középrétegbeli hálózatos tároló Fibre Channel meghajtókkal, ATA meghajtókkal és replikációs szoftverrel
- EMC Legato EmailXtender Archive Edition szoftver a felhasználók postafiók-méretének növeléséhez, és ezzel egyidőben a régebbi levelek átmozgatásához és tömörítéséhez az alacsonyabb költségű meghajtókra
- EMC Replication Manager/SE (RM/SE) szoftver, amely automatizálja a CLARiiON-ra épülő replikációkezelést a biztonsági mentések és visszaállítások idejének lerövidítésére
- EMC Exchange Accelerator szolgáltatás, amely gyors, alacsony kockázatú tárolók tervezését és üzembe helyezését kínálja a vásárlók számára Microsoft Exchange Server környezetekben. A szolgáltatást az EMC "Technology Solutions and Authorized Services Network" partnerei nyújtják.
Az EMC ezek mellett 2004 végétől lehetőséget kínál majd vásárlóinak azonnal és folyamatosan működő megoldások megtekintésére a Microsoft Műszaki Központokban (MTC-kben). A program lehetővé teszi, hogy a vásárlók és a partnerek Észak-Amerika és Európa hat helyszínén élő bemutatókkal dolgozzanak és felmérjék a hardver- és szoftverkonfigurációkat.
Kim Akers, a Microsoft Exchange Server Marketing vezetője a következőket mondta: "Az EMC Express Solution for E-Mail használatával a közepes méretű szervezetek maximalizálhatják a Microsoft Exchange Server előnyeit azáltal, hogy a legmagasabb szintű rendelkezésre állast és védelmet teszik elérhetővé. A költségvetés szorításában élő közepes cégek mostantól beépített biztonsági mentési és visszaállítási funkciókkal és korlátlan postafiókokkal rendelkező kész megoldásokat vásárolhatnak az EMC-től és partnereitől."
EMC Express megoldások a partnerektől
Az EMC Express Solution for E-mail a partnerektől szerezhető be - ezek az Avnet Partner Solutions, a Dimension Data, az MTI Technology, a Pomeroy IT Solutions, Inc. és a SARCOM - egy új, egyszerűsített konfigurációs varázsló használatával, amely kiválasztja a bevált e-mail konfigurációkat egy adatbázisból az EMC Channel Express ajánlatkészítő és rendelési rendszerében. Az EMC partnerek mostantól még pontosabban és jobb válaszkészséggel elégíthetik ki a vásárlók e-mail megoldási ajánlatokra vonatkozó kéréseit. Az Avnet Partner Solutions az új megoldást viszonteladói számára online is világszerte elérhetővé teszi az IT DemoCentral bemutató weboldalon keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Eseményvezérelt SOA
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- Globális kutatóhálózatot indított az EMC
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.