A BT ügyfélszolgálati központot létesít Budapesten

forrás Prim Online, 2004. október 21. 18:00
A BT (korábbi British Telecom) ma bejelentette, hogy regionális ügyfélszolgálati központot létesít Budapesten.
Az új központ európai vállalati ügyfeleket, elsősorban Közép- és Kelet-Európában működő szervezetekkel rendelkező vállalatokat szolgál ki. Az ügyfélszolgálati központ a tervek szerint az év végéig megkezdi működését, és egy éven belül mintegy 100 alkalmazottat foglalkoztat majd.

A megnyitó ünnepséget a Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt képviselő Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter, Csizmár Gábor foglalkoztatási és munkaügyi miniszter, John Nichols, az Egyesült Királyság nagykövete, továbbá a kormányzat, a politikai és üzleti élet vezető képviselői részvételével tartották. A BT-t Roel Louwhoff nemzetközi ügyfélszolgálati elnök, BT Global Services és Aad van Waveren, a BT magyarországi igazgatótanácsának elnöke és európai stratégiai alelnök, BT Global Services képviselte.

Az új ügyfélszolgálati központ referencia-központként szolgál a DSL rendelések végrehajtásában, támogatva a BT globális VPN (Virtual Private Network) termékeit. A központ más ügyfélszolgálati központok munkáját is segíti a kontinensen, és elsődleges ügyfélszolgálati kapcsolatként szolgál majd a közép- és kelet-európai ügyfelek számára. Az üzlet növekedésével a BT további IP-vel kapcsolatos feladatokkal és képességekkel tervezi ellátni a budapesti ügyfélszolgálati központot. Szintén fontos szerepet tölt majd be az üzleti megoldásszállítás területén segítséget nyújtva a szolgáltatás kihelyezési szerződések megvalósításában.

Gyurcsány Ferenc miniszterelnök a BT-hez intézett levelében sok sikert kívánva hangsúlyozta: "a vezető technológiai vállalatok bíznak az országban, bíznak az itt élők verseny- és piacképes szaktudásában, és olyan értéknek tekintik azt, melyre cégük jövőjét építhetik."

"A budapesti regionális ügyfélszolgálati központ létesítése része a BT nemzetközi ügyfélszolgálati stratégiájának. A BT segíteni kívánja az üzleti vállalkozásokat, hogy élhessenek az Európai Unió legutóbbi bővítése nyomán kínálkozó új lehetőségekkel, ezért örömmel erősítjük jelenlétünket Magyarországon. Elkötelezettségünk, hogy Magyarországot és a régió országait támogassuk a digitális hálózatos gazdaságba történő átmenet további optimálásában" - mondta Aad van Waveren.

Ferenczi Tamás kelet- és közép-európai regionális vezető, BT Global Services kiemelte: "A BT által nyújtott üzleti megoldásokon túl az új regionális ügyfélszolgálati központ jelentősen megnöveli a BT kínálatát eti képességeit a régióban. Lehetővé teszi a szolgáltatások szélesítését és az ügyfelek, nagyvállalatok, pénzügyi és kormányzati intézmények, egyéni igényeinek kiszolgálását."
Kulcsszavak: IP központ BT

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51