Parenting -az ügyféltámogatás új szintje az Exactnál

Magyarországra központosítást és új ügyfeleket hoz a stratégiaváltás

forrás Prim Online, 2004. november 24. 10:01
Az Exact Software, a kis - és középvállalkozások ERP megoldásait fejlesztő és szolgáltató szoftvervállalat 20 éves fennállásának legfontosabb stratégiaváltását hajtotta végre. A vállalat legnagyobb részét alkotó Exact International divízió három éves munkával megalkotta a „Parenting” stratégiát, amely lényeges változásokat jelent a cég üzletpolitikájában és szolgáltatásaiban. A jelentős szemlétletbeli és gyakorlati módosításokat tartalmazó váltás a cég közleménye szerint az Exact és ügyfelei számára egyaránt érzékelhető fejlődést jelent.
A „Parenting” bevezetésével a vállalat kiemelt hangsúlyt fektet a multinacionális cégek világszerte működő kis- és középméretű leányvállalatainak kiszolgálására. A „Parenting” stratégia - mint azt, neve is mutatja - egy olyan gondoskodó szolgáltatást jelent, amellyel az Exact a világ különböző pontjain, a közös anyacéghez tartozó ügyfeleinek egységes támogatást nyújt vállalatirányításukhoz. A cél érdekében az Exact számos új irodát nyitott Európában, Amerikában és Ázsiában. A „Parenting” sikerét mutatja, hogy a stratégia három évvel ezelőtti „alapkőletétele” óta az Exact 220 új ügyféllel kötött szerződést, köztük a Siemens több leányvállalatával valamint az osztrák Royal Schouten és az Interchemia valamennyi külföldi képviseletével. Az Exact eladásai 2004 első félévében 13,8 százalékkal növekedtek, amelyek így elérték a 32,8 millió eurót.

A stratégia sikerének kulcsa, hogy egy pontosan meghatározott célközönségnek nyújt világméretekben egységesített szolgáltatást. Az Exact teljes cégcsoportok számára kínál hatékonyan használható, teljeskörű, integrált vállalatirányítási megoldást. A „Parenting” ügyfeleket egy, a saját hálózatukkal párhuzamosan felépített rendszer szolgálja. A kiterjedt Exact képviseleti rendszer garancia arra, hogy a leányvállalatoknak mindig azok helyi igényeire szabott megoldást szolgáltat. Az Exact nemzetközi jelenlétének köszönhetően nem csak azt biztosítja, hogy ügyfeleit mindenhol egységes formában és magas minőségben támogatja, hanem azt is, hogy az ügyfélnél felmerülő problémák megoldásában a lokális tapasztalatokon felül az Exact globális tudásbázisára is támaszkodhat.

A „Parenting” az Exact Magyarország számára is lényeges változásokat jelent. Az egységes szolgáltatás érdekében az Exact a világon mindenhol így Magyarországon is kizárólag leányvállalatain keresztül értékesít. Ennek megfelelően itthon is befejezéséhez közelít a disztribútori hálózat központosítása.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01