A BalaBit IT Security irodát nyitott Münchenben
Kovács Attila, 2005. február 14. 23:51
Közel egy éves piaci jelenlétet követően a BalaBit IT Security Kft. irodát nyitott néhány napja Münchenben, hogy hatékonyabban koordinálja németországi, ausztriai és svájci értékesítési hálózatát.
A Zorp nevű, magas biztonságú tűzfal szoftveréről ismert cég a német piac prémium szegmensében kíván versenyezni. Termékeivel főleg a magas biztonsági igényű nagyvállalatokat célozza meg.
Az itthon 27,6 százalékos piaci részesedéssel rendelkező vállalkozás következő lépése a németül beszélő piacok meghódítása. "A magyar piacon elért stabil teljesítményünk teszi lehetővé a németországi piacnyitást, illetve jó hátteret biztosít a további nemzetközi terjeszkedéshez." - mondta Györkő Zoltán, a cég üzletfejlesztési igazgatója. "Biztosak vagyunk benne, hogy termékünk technológiai fejlettsége számos olyan vállalatot fog meggyőzni, melyek pontosan tudják, hogy a jövőben a mainál magasabb szintű IT biztonságra lesz szükségük."
A magyar fejlesztők a külföldi piacok sajátosságait is figyelembe véve alakították ki termékük, a Zorp kommunikációs stratégiáját. Eszerint a Zorp egy kiegészítő, extra hálózati biztonságtechnikai eszköz. "Németországi versenytársaink túl erősek ahhoz, hogy a már jól bevezetett márkáik pozícióját támadjuk. Célravezetőbbnek tűnik, ha a Zorpot egy kiegészítő eszközként pozícionáljuk, mely így tulajdonképpen versenytársak nélkül pályázik a magas IT költségvetésű cégek érdeklődésére. Mivel a termék rengeteg olyan kiegészítő funkcióval rendelkezik, amelyek általában a hagyományos tűzfalakból hiányoznak - ez a pozicionálás meglehetősen kézenfekvőnek tűnik" - folytatta Scheidler Balázs ügyvezető.
A BalaBit minden jel szerint komolyan gondolja a németországi jelenlétet, hiszen a müncheni menedzsmentet, két, az IT szakmában nagynevű szakember adja, mint Robert Andres, (a 3Com egykori európai marketing igazgatója) és John Read (a Cabletron volt marketing igazgatója).
Az itthon 27,6 százalékos piaci részesedéssel rendelkező vállalkozás következő lépése a németül beszélő piacok meghódítása. "A magyar piacon elért stabil teljesítményünk teszi lehetővé a németországi piacnyitást, illetve jó hátteret biztosít a további nemzetközi terjeszkedéshez." - mondta Györkő Zoltán, a cég üzletfejlesztési igazgatója. "Biztosak vagyunk benne, hogy termékünk technológiai fejlettsége számos olyan vállalatot fog meggyőzni, melyek pontosan tudják, hogy a jövőben a mainál magasabb szintű IT biztonságra lesz szükségük."
A magyar fejlesztők a külföldi piacok sajátosságait is figyelembe véve alakították ki termékük, a Zorp kommunikációs stratégiáját. Eszerint a Zorp egy kiegészítő, extra hálózati biztonságtechnikai eszköz. "Németországi versenytársaink túl erősek ahhoz, hogy a már jól bevezetett márkáik pozícióját támadjuk. Célravezetőbbnek tűnik, ha a Zorpot egy kiegészítő eszközként pozícionáljuk, mely így tulajdonképpen versenytársak nélkül pályázik a magas IT költségvetésű cégek érdeklődésére. Mivel a termék rengeteg olyan kiegészítő funkcióval rendelkezik, amelyek általában a hagyományos tűzfalakból hiányoznak - ez a pozicionálás meglehetősen kézenfekvőnek tűnik" - folytatta Scheidler Balázs ügyvezető.
A BalaBit minden jel szerint komolyan gondolja a németországi jelenlétet, hiszen a müncheni menedzsmentet, két, az IT szakmában nagynevű szakember adja, mint Robert Andres, (a 3Com egykori európai marketing igazgatója) és John Read (a Cabletron volt marketing igazgatója).
Kulcsszavak: BalaBit IT
Kapcsolódó cikkek
- Bibble RAW-szerkesztés: 12 új gép és 6 ingyenes plugin
- BalaBit-Sun: rendszergazdákat ellenőrző megoldás - a siker küszöbén?
- Újdonság a rendszergazdai munka szabályozásában és ellenőrzésében
- Tűzfal rendszergazdák ellen
- Zorp tűzfal már a Flag termékportfoliójában is
- Kutatás-fejlesztési konzorcium tagjaként nyert állami támogatást a BalaBit IT Security
- Külföldön terjeszkedik a BalaBit
- BalaBit Campus program a felsőoktatásnak
- Piacvezető és minősített: Zorp tűzfal
- Magyar cégek a magyar felsőoktatásért