Új ügyvezető igazgató a Xerox Magyarország Kft. élén
A Xerox Magyarország egy éve regionális központként támogatja a horvát és szlovén leányvállalatok tevékenységét, illetve az ügyvezetői feladatokat közös igazgató, 2005. január elsejétől Bojan Poljičak látja el. Az együttműködés célja, hogy a 37 éves múltra visszatekintő Xerox Magyarország tapasztalataival hatékonyan segíthesse a délvidéki érdekeltségeket, melyek méretüket tekintve kisebb vállalatok, ugyanakkor piaci lehetőségeik radikálisan bővültek az elmúlt években. A dokumentumkezelési szolgáltatások területén a Xerox Magyarország 10 éves szakértelmének biztosításával járul hozzá az adriai régió piacszerzéséhez, melynek sikerét jól mutatja, hogy 2004-ben már Szlovéniában is létrehozták ezt az üzletágat és megkötötték az első szerződést.
A következő évek legfontosabb célkitűzése, hogy a Xerox mind a négy (irodai, nyomdaipari, szolgáltatás, illetve papírt és egyéb médiákat forgalmazó) üzletágában, Magyarországon, Horvátországban és Szlovéniában is folytassa a bevételeinek kétszámjegyű növelését. Poljičak ennek megvalósításában kiemelt szerepet szán a Xerox disztribútorainak, koncessziós partnereinek és viszonteladóinak, akiket üzleti lehetőségeik és piaci részesedésük kiterjesztésében eszközök, források és folyamatos szakmai képzés biztosításával támogat a Xerox.
Bojan Poljičak életrajza
Bojan Poljičak 2005. január elsejétől a Xerox Magyarország ügyvezető igazgatója. Kinevezését megelőzően egy évig Közép-Kelet-Európában a Xerox Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot, Horvátországot és Szlovéniát felölelő régiójának marketing vezetője volt.
Közreműködött a Xerox vállalati struktúrájának átalakításában, melynek során a vállalat a hagyományos földrajzi megközelítéssel szakítva a hasonló értékesítési volumenű és jelentős fejlődési lehetőségekkel bíró országokat sorolta közös irányítás alá, és létrehozta a fejlődő piacok operációját (Developing Markets Operation). Ebben a pozícióban Poljičak irányítása alá tartozott a Xerox mindhárom, irodai, termelési és szolgáltatási üzletágának teljes marketing kommunikációs tevékenysége.
2002-2003-ban Bojan Poljičak a Xerox Dél-Kelet-Európa ügyvezető igazgatójaként kulcsszerepet játszott a térség konszolidációs programjának kidolgozásában és megvalósításában. A régió leányvállalatai ez idő alatt kétszámjegyű növekedést értek el bevételeikben és nyereségükben egyaránt, ugyanakkor jelentős mértékben csökkentették működési költségeiket, illetve megerősítették pozíciójukat a nyomdai és mérnöki rendszerek, valamint a szerviz szolgáltatások piacán.
Korábban Poljičak a Xerox horvátországi képviseletét vezette három évig, 1999-től 2001 decemberéig. Feladatkörébe tartozott a Xerox termék és szolgáltatás portfoliójához illeszkedő, többféle csatornát ötvöző értékesítési struktúra kialakítása, valamint a rövid, közép és hosszú távú üzleti stratégia kidolgozása. Ebben a pozícióban nemzetközileg elismert sikereket ért el a leányvállalat piaci részesedésének növelésében, mely a bevételek és a nyereség látványos megugrásához vezetett.
Bojan Poljičak 1997-től a Xerox munkatársa. 1994-ben a Zágrábi Egyetemen diplomázott közgazdászként, később részt vett a Xerox több felsőfokú vezetőképző programjában; anyanyelvi szinten beszél angolul. 37 éves, nős, két gyermek apja.
Kapcsolódó cikkek
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- Távozik a Yahoo elnöke
- Változás a Magyar Telekom Igazgatóságában
- Új partnerkapcsolati igazgató az Oracle-nél
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- EDS: változás a kommunikációban
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.