LANeX-Albacomp: a következő generációs kommunikációért
"A most kialakított bemutató környezetben a távmunka, a hagyományos többpontos videó- és telekonferenciák mellett más, a napjaink hatékony vállalati működését támogató fejlett szoftver alkalmazások is kipróbálhatók. A RADVISION LANeX által értékesített multimédia platformjával, Microsoft szoftver platformot (pl. Microsoft Live Communications Server, Windows Messenger, stb.) használó vállalatoknál a jelenlegi pont-pont kommunikációs lehetőségek azonnal kiterjeszthetők a közvetlen jelenlétet kívánó három- vagy többfelhasználós csoportmunka számára is. A LANeX bemutató környezetében páratlan lehetőség nyílik a Microsoft fejlett csoportmunka alkalmazások kipróbálására." - jelentette ki Bátorfi Zsolt, a Microsoft Magyarország szakembere.
Székely Tibor, a LANeX ügyvezetője szerint: "A multimédiás bemutató környezettel a valós felhasználói igények gyakorlati példákon keresztül modellezhetők. Az így megszerezhető felhasználói visszajelzés lehetővé teszi a jelen és jövőbeli igények minél pontosabb megértését, és ezzel hozzájárul a sikeres bevezetéshez és az újszerű munkavégzés-támogatási, hatékonyság-növelő megoldás elterjesztéséhez."
Kapcsolódó cikkek
- Getac notebook és tablet PC forgalmazó lett az Albacomp
- Albacomp: jelentős sikerek az új stratégiájával
- Szélessávú internetes hálózat a bicskei kistérségben
- Albacomp: szélessáv elszigetelt kistérségekben
- Új e-önkormányzati rendszer Hódmezővásárhelyen
- Albacomp: szélessávú internet Bélapátfalván és környékén
- Albacomp gépek magyar nyelvű Windows Vistával
- Vizitdíj-automata az Albacomptól
- Természetvédelmi informatikai rendszert épít az Albacomp
- Móron és környékén is az Albacomp fejlesztheti a szélessávú internetes hálózatot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.