Microsoft Business Solutions - Dinamikus növekedés a magyar piacon is
Doug Burgum nyitóbeszédében hangsúlyozta, hogy a Microsoft igyekszik olyan megoldásokat fejleszteni, amelyek teljes körűen kielégítik az ügyfelek speciális üzleti igényeit. Az üzletág célja, hogy a folyamatok optimalizálásával felhasználóbarát és elérhető árú Microsoft termékeket hozzon létre, amelyek segítik a vállalatokat hosszú távú terveik megvalósításában.
"Napjainkban a kis- és középvállalatok, sőt a nagyobb méretű szervezetek és a nemzetközi vállalatok egyes divíziói egyre gyakrabban választják a Microsoft Business Solutions megoldásait és szolgáltatásait. Ez igazolja azt, hogy termékeink valóban az egyéni igényekhez igazíthatók, megfelelő ár-érték aránnyal és magas funkcionalitással rendelkeznek" - nyilatkozta Tami Reller, a Microsoft Business Solutions alelnöke. "A Microsoft, amely vezető az üzleti platformfejlesztés terén, és megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik az üzleti alkalmazások piacán is, e kettős szerepe révén abban az egyedülálló helyzetben van, hogy az innováció hajtómotorja lehet ezen a területen is. Vállalatunk igyekszik az ügyfelek sajátos igényeinek megfelelő megoldásokat kínálni, segítséget nyújtani működésük racionalizálásában, a vállalatirányításban, valamint versenyképességük megőrzésében."
A háromnapos konferencia során számos olyan vállalat számolt be tapasztalatairól, eredményeiről, amelyek nemrégiben tértek át a Microsoft Business Solutions technológiáira és szolgáltatásaira. Bővebb információ
Dinamikus növekedés Magyarországon is
A Microsoft hazánkban, a változó üzleti igényekre reagálva, 2002-ben indította útjára a Microsoft Business Solutions üzletágát, mely integrált, teljes körű üzleti alkalmazásokat és szolgáltatásokat nyújt a kis-, közepes és nagyvállalatok részére. A Microsoft Business Solutions a Microsoft Axapta és a Microsoft Navision termékekkel, valamint a tavaly bevezetett Microsoft CRM-mel van jelen a hazai piacon. A Microsoft Axapta és Microsoft Navision vállalatirányítási szoftverek a kapcsolódó megoldásokkal együtt hatékonyan támogatják a szervezeteket az ügyvitel automatizálásában, a nyereségesebb működésben és növekedésük felgyorsításában.
"Az IDC felmérése szerint Microsoft Business Solutions az elmúlt két és fél év alatt a hazai kis- és középvállalatok legnagyobb ERP szállítójává vált" - mondta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója. "Az üzletág árbevétele 2004-ben több mint 50%-kal nőtt, ügyfeleink száma, pedig 54-gyel bővült, és így elérte a 160-at. Az általunk nyújtott megoldások széles körben való alkalmazhatóságát mi sem bizonyítja jobban, mint hogy új ügyfeleink között olyan - tevékenységi körüket tekintve, egymástól távol álló - vállalatok is vannak, mint például a Calzedonia, a Wizz Air, a Garzon Bútor vagy a MMG Gáztechnika."
Néhány hazai vállalat tapasztalatai:
Példaértékű informatikai beruházást hajtott végre az építőipari termékek nagykereskedelmével foglalkozó Masterplast Kft: az Axapta integrált vállalatirányítási rendszer bevezetésével pár hónap leforgása alatt fejlesztette világszínvonalúra elavult informatikai infrastruktúráját. "Az Axapta mindazt nyújtja, amit várunk tőle: nagyobb hatékonyságot, pontos, naprakész adatokat, valamint letisztult felelősségi és feladatköröket" - foglalta össze a rendszer bevezetésével kapcsolatos tapasztalatait Gulyás Annamária az építőipari termékek nagykereskedelmével foglalkozó Masterplast Kft. informatikai vezetője.
Termékinformációk a Microsoft Axaptáról
A mindennapos üzletmenetet komolyan akadályozó DOS-alapú programról a rugalmasan bővíthető, költséghatékony, integrált Microsoft Navision vállalatirányítási rendszerre való áttéréssel az autóüveg kereskedéssel foglalkozó Pilkington AGR Hungary Kft. egy lépésben igazította üzletvitelét a nemzetközi követelményekhez, és modernizálta egyben kereskedelmi szolgáltatásait. "A cég méreteinek és lehetőségeinek legjobban a Microsoft Navision felelt meg, amely világszerte több tízezer referenciával rendelkezik. A korábbi kereskedelmi rendszer által okozott problémák egy csapásra megszűntek a Microsoft Navision bevezetésével, és az ügyfelek kiszolgálásának színvonala szignifikánsan emelkedett." - mondta Veres András, a Pilkington AGR Hungary Kft. területi vezetője.
Termékinformációk a Microsoft Navisionról
A Microsoft Business Solutions portfolió harmadik terméke a Microsoft CRM, melynek honosított változata 2004 októberétől vált elérhetővé a magyar vállalatok számára. A Microsoft CRM olyan hatékony eszközt ad a vállalatok kezébe, amellyel integrálhatják és automatizálhatják folyamataikat az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálása érdekében. A technológia az ügyfelet, a vele folytatott kommunikációt és interakciót, valamint az értékesítési és vevőszolgálati folyamatok menedzselését állítja szinte az összes tranzakció középpontjába, ezáltal biztosítva az egységes és naprakész információ megosztását azon alkalmazottak között, akik erre támaszkodva a lehető legjobb szolgáltatást nyújthatják az ügyfeleknek.
"Két fontos érv szólt a Microsoft CRM mellett: egyrészről a bevezetéshez és a betanuláshoz szükséges rövid időtartam, másrészről a Microsoft CRM testreszabásának és a cég üzleti folyamatait támogató egyéb alkalmazások integrálhatóságának nagyfokú rugalmassága" - mondta Matuz Géza, a Buderus Hungária Fűtéstechnika Kft. ügyvezető igazgatója. "A Microsoft CRM segítségével javult a kereskedelmi folyamatok áttekinthetősége és az ügyfélszolgálati bejelentések lezárásának ideje is jelentősen csökkent."
Termékinformációk a Microsoft CRM-ről
Hazánk európai uniós csatlakozásával a magyar kis- és középvállalatoknak fel kell venniük a verseny a külföldi cégekkel, aminek elengedhetetlen feltétele a gondosan megtervezett és felépített informatikai háttér, a megfelelő üzleti szoftverek alkalmazása. Ezek segítésével elérhető a hatékonyság növelése, az üzleti folyamatok felgyorsítása, a partnerekkel való jobb együttműködés valamint az ügyfelek minőségibb kiszolgálása, amelyek mind kulcsfontosságú tényezők a versenyképesség megőrzése szempontjából. Mivel a hazai kkv szektor vállalatainak nagyobb része még ezen fejlesztések előtt áll, így a Microsoft Business Solutions a 2005-ös évben is a piac további bővülését várja.
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.