MicroStrategy 8: következő generációs üzleti intelligencia technológia

forrás Prim Online, 2005. március 29. 16:02
A MicroStrategy 8 az integrált jelentéskészítést, elemzést és a folyamatos teljesítményfigyelést egyaránt tartalmazza.
A MicroStrategy ma közzétette, hogy a MicroStrategy 8 kiadásával egy olyan új üzleti intelligencia (Business Intelligence - BI) technológiát alkotott, mely egy BI platformon belül integrálja a vállalati jelentéskészítést, elemzést és a folyamatos vállalati teljesítményfigyelést. Az innovatív, még könnyedebb használat és a több, mint 2000 fejlesztés által a MicroStrategy 8 az üzleti felhasználók szélesebb köre számára teszi lehetővé még több vállalati adathoz való hozzáférést a jobb üzleti döntések meghozatala érdekében.

A MicroStrategy 8-al a vállalatoknak nincs többé szükségük különböző szállítóktól származó termékekre, hogy egyaránt végezhessenek jelentéskészítést, elemzést és teljesítmény-figyelést. A skálázható architektúra és a közös metaadatbázis lehetővé teszi, hogy a felhasználók a dashboardokból és scorecardokból zökkenőmentesen juthassanak el a részletes jelentésekhez és elemzésekhez anélkül, hogy rákényszerülnének összetett BI eszközök és különböző interfészek használatára. A MicroStrategy 8 újjáalkotott webfelülete az üzleti intelligenciát minden eddiginél közelebb hozza az átlag üzleti felhasználóhoz.

Ezenfelül a MicroStrategy 8 kiszélesítette adatforrásainak univerzumát is, hogy az üzleti felhasználók még egyszerűbben hozzáférhessenek a jelentések és elemzések elkészítéséhez szükséges adatokhoz, a vállalat minden szintjén. Maguk a felhasználók közvetlenül is lekérdezhetik a pénzügyi, HR, készletgazdálkodási és egyéb, operációs rendszerekben tárolt adatokat anélkül, hogy az adatok először vagy az adatpiacra, vagy adatkockákba kerülnének. A MicroStrategy közvetlen hozzáférést biztosít az SAP BW-ben tárolt adatokhoz is.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01