Az LG Electronics második digitális TV gyárát építi
Lengyel Befektetési Ügynökség palilzi sajtóközpontjában április 11-én az LG Electronics és a lengyel kormány beruházási megállapodást írt alá. Az esemény résztvevői között volt Yoon Sang-han vezérigazgató-helyettes aki egyben a Digitális Kijelző részleg vezetője, továbbá No Seog-ho a lengyel leányvállalat elnöke, Jacek Piechota lengyel gazdasági miniszter, Andrzej Zdebski a befektetés ügynökség vezetője és sokan mások. A megegyezés értelmében a lengyel kormány teljes körű támogatást nyújt az LG második DTV gyárának építéséhez.
Az LG Electronics döntésének indokai egyrészt az Európában, így Lengyelországban is gyorsan növekvő kereslet a digitális TV-k iránt, másrészt a lengyel kormány széleskörű támogatása, valamint a stabil munkaerő-ellátás, illetve a leányvállalatok a jobb eredmény érdekében történő összehangolása .
A megállapodás értelmében az LG Electronics 2010-ig 110 millió dollárt fektet be digitális TV-k gyártásába. A cég ennélfogva Plazma és LCD TV gyártási kapacitását 2006-ig 1,5 millióról 3 millió darabra, 2007-ig 4 millió darabra, 2010-ig 6 millióra darabra fogja növelni, így szerezve első helyet az európai piacon a DTV gyártás területén. Ez világviszonylatban több mint 40 százalékos piaci részesedés elérését jelenti a digitális televíziók piacán.
Kapcsolódó cikkek
- LG Google csokoládé telefon
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- LG Csokoládé laptop
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- Az LG a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere
- Késik az LG kéklézeres kombó lejátszója
- Blu-ray, HD DVD, DVD: mindent ismer az új LG író
- Nagyteljesítményű mikro Hi-Fi az LG-től
- Megérkezett Európába az LG Shine telefon
Wellness és romantikus élmények a Valentin-napra
A Valentin-nap sok pár számára egy romantikus hétvégét jelent, és a belföldi utazások 75%-a két főre szól. A legtöbb foglalás két éjszakára történik, és a szállások között a hotelek a legnépszerűbbek. A Szallas.hu adatai alapján az utazók többsége wellness élményekre, romantikus vacsorákra és különleges programokra vágyik ezen a hétvégén.
Miért választanak egyre többen felújított okoseszközt Valentin-napra?
A férfiak nagyobb arányban ajándékoznának felújított készüléket párjuknak Valentin-napra, mint a nők. Ugyanakkor a hölgyek körében többen döntenek úgy, hogy magukat lepik meg egy ilyen eszközzel a közelgő ünnep alkalmából. A Rejoy.hu – amely bevizsgált, garanciális felújított eszközöket kínál – felmérést végzett ügyfelei körében a Valentin-napi vásárlási tervekről.
Hatékony oktatás a digitális világban
Néhány évtizeddel ezelőtt jóval kevesebbet lehetett hallani a generációk közötti különbségekről – bár ezek már akkor is léteztek. Mára viszont életünk szinte minden területén érzékelhető az egyre sűrűbben változó, és egymástól is egyre nagyobb mértékben különböző generációk hatása. Egyes ágazatok, például a kommunikáció és az informatika gyorsan alkalmazkodnak az átalakuló igényekhez, máshol azonban nehezebb az áttörés. Ez utóbbihoz tartozik az oktatás, ahol az elméleti KRESZ oktatás átalakulása szolgál jó példával.
Újabb AI-alapú fejlesztésekkel rukkolt elő az SAP 2024 végén és idénre is tartogat bejelentéseket
Az SAP legújabb fejlesztései tovább bővítik az ügyfelek számára az SAP generatív mesterséges intelligencia-megoldását, a Joule-t, amely mostantól az SAP portfólió funkcióinak több mint 80 százalékába beépült. Ennek révén a felhasználók gyorsan és egyszerűen, természetes nyelven végezhetik el a legfontosabb feladataikat. A Joule több mint 1300 új funkciója többek közt azt is lehetővé teszi, hogy mobiltelefonos csevegést indítva kapjon egy felhasználó betekintést a legfrissebb üzleti adatokba vagy hagyjon jóvá egy folyamatot.
A magyarok többsége már nem tudna mobil nélkül élni
A digitális világ átalakulása a koronavírus-járvány alatt felgyorsult: a mobiltelefon lett a legfontosabb eszköz az internetezéshez, a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban tovább erősödött, és az online vásárlás is széles körben elterjedt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kutatásában a Kantar-Hoffman piackutató intézet elemzései révén mutatja be a hazai digitális és kulturális trendeket az elmúlt tíz évben, valamint a koronavírus hosszú távú hatásait.