Az LG Electronics második digitális TV gyárát építi

forrás Prim Online, 2005. április 18. 19:52
Az LG Electronics második digitális TV gyárát építi a lengyelországi Mlawaban az európai Plazma és LCD TV piacon történő gyors terjeszkedés érdekében.
A cég elhatározta, hogy 2010-ig 110 millió dollárt fektet be egy második DTV gyár létesítésébe, hogy az az első mlawai gyárral együttesen kielégíthesse az Európában gyorsan növekvő DTV szükségleteket.

Lengyel Befektetési Ügynökség palilzi sajtóközpontjában április 11-én az LG Electronics és a lengyel kormány beruházási megállapodást írt alá. Az esemény résztvevői között volt Yoon Sang-han vezérigazgató-helyettes aki egyben a Digitális Kijelző részleg vezetője, továbbá No Seog-ho a lengyel leányvállalat elnöke, Jacek Piechota lengyel gazdasági miniszter, Andrzej Zdebski a befektetés ügynökség vezetője és sokan mások. A megegyezés értelmében a lengyel kormány teljes körű támogatást nyújt az LG második DTV gyárának építéséhez.

Az LG Electronics döntésének indokai egyrészt az Európában, így Lengyelországban is gyorsan növekvő kereslet a digitális TV-k iránt, másrészt a lengyel kormány széleskörű támogatása, valamint a stabil munkaerő-ellátás, illetve a leányvállalatok a jobb eredmény érdekében történő összehangolása .

A megállapodás értelmében az LG Electronics 2010-ig 110 millió dollárt fektet be digitális TV-k gyártásába. A cég ennélfogva Plazma és LCD TV gyártási kapacitását 2006-ig 1,5 millióról 3 millió darabra, 2007-ig 4 millió darabra, 2010-ig 6 millióra darabra fogja növelni, így szerezve első helyet az európai piacon a DTV gyártás területén. Ez világviszonylatban több mint 40 százalékos piaci részesedés elérését jelenti a digitális televíziók piacán.

Wellness és romantikus élmények a Valentin-napra

A Valentin-nap sok pár számára egy romantikus hétvégét jelent, és a belföldi utazások 75%-a két főre szól. A legtöbb foglalás két éjszakára történik, és a szállások között a hotelek a legnépszerűbbek. A Szallas.hu adatai alapján az utazók többsége wellness élményekre, romantikus vacsorákra és különleges programokra vágyik ezen a hétvégén.

2025. február 13. 13:14

Miért választanak egyre többen felújított okoseszközt Valentin-napra?

A férfiak nagyobb arányban ajándékoznának felújított készüléket párjuknak Valentin-napra, mint a nők. Ugyanakkor a hölgyek körében többen döntenek úgy, hogy magukat lepik meg egy ilyen eszközzel a közelgő ünnep alkalmából. A Rejoy.hu – amely bevizsgált, garanciális felújított eszközöket kínál – felmérést végzett ügyfelei körében a Valentin-napi vásárlási tervekről.

2025. február 13. 12:22

Hatékony oktatás a digitális világban

Néhány évtizeddel ezelőtt jóval kevesebbet lehetett hallani a generációk közötti különbségekről – bár ezek már akkor is léteztek. Mára viszont életünk szinte minden területén érzékelhető az egyre sűrűbben változó, és egymástól is egyre nagyobb mértékben különböző generációk hatása. Egyes ágazatok, például a kommunikáció és az informatika gyorsan alkalmazkodnak az átalakuló igényekhez, máshol azonban nehezebb az áttörés. Ez utóbbihoz tartozik az oktatás, ahol az elméleti KRESZ oktatás átalakulása szolgál jó példával.

2025. február 13. 11:46

Újabb AI-alapú fejlesztésekkel rukkolt elő az SAP 2024 végén és idénre is tartogat bejelentéseket

Az SAP legújabb fejlesztései tovább bővítik az ügyfelek számára az SAP generatív mesterséges intelligencia-megoldását, a Joule-t, amely mostantól az SAP portfólió funkcióinak több mint 80 százalékába beépült. Ennek révén a felhasználók gyorsan és egyszerűen, természetes nyelven végezhetik el a legfontosabb feladataikat. A Joule több mint 1300 új funkciója többek közt azt is lehetővé teszi, hogy mobiltelefonos csevegést indítva kapjon egy felhasználó betekintést a legfrissebb üzleti adatokba vagy hagyjon jóvá egy folyamatot.

2025. február 12. 21:00

A magyarok többsége már nem tudna mobil nélkül élni

A digitális világ átalakulása a koronavírus-járvány alatt felgyorsult: a mobiltelefon lett a legfontosabb eszköz az internetezéshez, a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban tovább erősödött, és az online vásárlás is széles körben elterjedt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kutatásában a Kantar-Hoffman piackutató intézet elemzései révén mutatja be a hazai digitális és kulturális trendeket az elmúlt tíz évben, valamint a koronavírus hosszú távú hatásait.

2025. február 12. 20:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54