rEVOLUTION Iroda++ 6.16: kis- és középvállalati integrált ügyviteli és CRM rendszer
A CRM Partnerkezelő modul biztosítja az ügyfelekkel kapcsolatos munkafolyamatok nyomon követhetőségét, a feladatok kiosztását és ellenőrzését, valamint közös hozzáférést tesz lehetővé a partner-információkhoz. Használatával optimalizálható a munkamegosztás, eltűnnek a cetlik, strukturáltan visszakereshetővé válik a levelezés és valamennyi, a partnerrel kapcsolatos történés. A CRM modulban lévő partner-szinkronizáció segítségével egyszerűen átemelhetőek az Iroda++ programban egyszer már rögzített partnerek, és fordítva. A rendszer korlátlan számú cím és kapcsolat rögzítésére és kezelésére alkalmas.
A rendszer másik kiemelt újdonsága a modulok közötti tételkapcsolatok ellenőrzésére, követésére szolgáló Tételkapcsolatok nyomon követése (hétköznapi nevén "lefúró") modul. A tételkapcsolatok nyomon követése révén felszínre hozhatóvá válnak a "színfalak mögötti" információk, azaz egy egyszerű keresési, lenyitási funkcióval lekérdezhetővé válik pl. a főkönyvi bizonylat mögött álló pénzügyi, illetve kereskedelmi bizonylatok összes adata anélkül, hogy át kellene lépni más modulokba. A modul használatával bármelyik tételről megtudhatjuk, hogy milyen bizonylatok az előzményei, illetve a "következményei" a rendszerben. Használata elsősorban a pénzügyi, könyvelési, illetve kontrolling területen dolgozó munkatársak számára előnyös, hiszen az ő munkájukat gyorsítja és egyszerűsíti az új funkció, amikor különböző modulokban keletkezett és nyilvántartott bizonylatok és adatok kapcsolatának vizsgálatát végzik.
Az Iroda++ rendszer fejlődését és fejlődésének irányát jelzi, hogy a 6.16 verziótól kialakításra került az önálló Kontrolling rendszer (modulcsoport), melynek tagjai a Tételkapcsolatok nyomon követése modulon felül a korábban kialakított Egyeztető-ellenőrző, Egységes kimutatás-kezelő modulok, valamint a rendszer riportozási lehetőségeit szinte végtelen variációra kiterjesztő Dinamikus listagenerátor. A kontrolling funkciók iránti egyre nagyobb igény is jelzi, hogy a kis- és középvállalatok pénzügyi ellenőrző mechanizmusai az élesedő verseny és az EU-csatlakozás miatt jelentős fejlődésen mennek keresztül.
Az Iroda++ 6.16-os verziójában az említett újdonságokon túl egyéb moduláris fejlesztések is helyet kaptak. Több más fejlesztés mellett a Kereskedelem modulba bekerült árfolyam-ellenőrzés funkció a devizák aktuális árfolyamának rögzítésekor ellenőrzi, hogy az utoljára rögzített árfolyamtól egy előre megadott százalékos értéknél nagyobb mértékben tér-e el a megadott árfolyam, ezáltal kiküszöbölhetőek az elgépelésből adódó, majd akár a könyvelést is érintő tévedések.
A Pénzügyi analitikus modul újdonságai közé tartozik a korábban is használatos csoportos késedelmi kamat generálási funkció továbbfejlesztése. A funkció révén minden, lejárt tartozással rendelkező ügyfelünk részére generálhatunk késedelmi kamatközlőt, illetve még ez előtt megtekinthetjük a számolt kamat összegét, és hogy a késedelmi kamat milyen tételekből tevődik össze. Így ezáltal a felhasználók egyszerűen eldönthetik és kiválogathatják, hogy kinek akarnak késedelmi kamatközlőt generáltatni.
A Főkönyvi kettős könyvelés modulban a megszokott főkönyvi kivonatok közé bekerült egy kivonati lista, amelyben nem csak a számlaszámok és csoportok, de a számlaosztályok forgalmai mellett az egyenlegek is feltűntetésre kerültek.
Kapcsolódó cikkek
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.