Magyarországon 2008-ra az IP telefónia utoléri a hagyományost
Mivel időközben az ismert hagyományos központgyártók is mind áttértek az IP alapú megoldásokra, a NextiraOne szerint az IP telefónia növekedése Európában, mind a nagyvállalati, mind a szállítói szegmensben idén jelentős növekedést érhet el. A 2004-ben 1,51 milliárd dollárra becsült európai telefónia piac az IDC szerint 2005-ben 50,1 százalékkal növekedhet.
A NextiraOne az IP kommunikáció terén főleg a következők miatt érzi magát a nagyvállalatok partnerének: csak Európában már több mint félmillió IP portot létesített; Európa-szerte több mint 170 ezer ügyfélközponti munkahely kiépítésében vett a nemzetközi cég részt, évi 120 millió euro értékű ügyfélközponti megbízást valósított meg; egyaránt partnere a Cisco, Alcatel és Nortel cégnek.
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
- NextiraOne: megoldás GSM telefonok üzleti kommunikációs rendszerbe integrálására
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- IP alapú Call Center a Volksbanknál
- NextiraOne Magyarország-McAfee: biztonságos államigazgatási intézmények
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.