Az LG a mobilszolgáltatókon keresztül akarja meghódítani a német piacot
Genda Csongor Zoltán, 2005. június 17. 14:12
A koreai elektronikai konszern, az LG Electronics azt tervezi, hogy a
mostani 4 %-os jelenlétét a németországi piacon 2007-ig 14 %-ra növeli,
és így kivívja magának a harmadik pozíciót.
Az LG németországi vezetője Weon-Dae Kim kijelentette, hogy vállalatuk leginkább a mobilszolgáltatókra alapozza jövendő sikereit, így már júliustól az egyik német szolgáltató, az E-Plus kibővíti mobilpalettáját az LG telefonjaival. Az LG Electronics 2004-ben világszerte 45 millió maroktelefont értékesített, ám az idei évben a tavalyi év mobilforgalmának közel dupláját célozták meg, azaz 80 millió készüléket akarnak eladni. A vállalat szerint az európai országok közül a német piacra való betörés a legnehezebb feladat, de bíznak benne, hogy 2007-ig egyre több ügyfél kegyeit nyerik majd el.
Kapcsolódó cikkek
- LG Google csokoládé telefon
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- LG Csokoládé laptop
- Moszkvában debütált a kompakt LG Shine telefon
- LG "banántelefon" Koreában
- Az LG a Cannes-i Filmfesztivál hivatalos partnere
- Késik az LG kéklézeres kombó lejátszója
- Blu-ray, HD DVD, DVD: mindent ismer az új LG író
- Nagyteljesítményű mikro Hi-Fi az LG-től