A PM Fórum megkezdi aktív tevékenységét Magyarországon
A Magyarországon 2001-ben, Jeffrey Forbes, a Complex Communications ügyvezető igazgatója által alapított PM Fórum világszerte vezető szerepet tölt be a professzionális szolgáltatások (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) területén. A Fórum jelenleg mintegy 60 tagvállalattal bír a közép-kelet-európai régióban, köztük 12, magas presztízsű, a professzionális szolgáltatási piaci szegmensben tevékenykedő tagcéggel Magyarországon.
A PM Fórum bizottsági tagjai Budapesten:
K. Varga Mihály, Clifford Chance (Elnök)
Lance Mercereau, Mmd Public Relations Hungary (Regionális PR)
Jeffrey Forbes, Complex Communications (Főtitkár & Költségvetési Ügyek)
Dintser Andrea, KPMG
Karsai Erika, Ernst & Young
Majdik Zoltán, Freshfields
Jane Petrie, Cushman & Wakefield Healey & Baker
Richard Stephens, Netshaker Software Solutions
„A professzionális szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknél (legyen az pénzügyi, banki, befektetési vagy vezetési tanácsadó) kiemelkedő szerepet játszanak a marketingvezetők, különös tekintettel az új piaci lehetőségek feltárása és kihasználása terén.” - nyilatkozta K. Varga Mihály (Clifford Chance), a Bizottság elnöke. „A PM Fórum célja, hogy segítsük a marketingvezetőket egy olyan hálózat létrehozásában, amelyben a tagok a tudást és a legjobb tapasztalatokat is megoszthatják egymással.”
Az EU teljes jogú tagjaként Magyarország továbbra is vonzó célpont a befektetők számára. Egyúttal ez a fejlődés nagyobb versenyt is jelent ezen vállalatok számára.
Jeffrey Forbes, a PM Fórum közép-kelet-európai regionális elnöke a következőket nyilatkozta a fenti problémával kapcsolatban: “ Ez a piac Magyarországon lassan, de biztosan fejlődik. A jelenlegi kompetitív környezetben (beleértve az EU-csatlakozást is) azonban a cégek stratégiai pozícionálása, illetve a versenyelőny érdekében szükséges sajátosságok felmutatása komoly kihívást jelent; és manapság még sokan tanácstalanok ezen a területen is. A PM Fórum segítséget kíván nyújtani ezen kihívások leküzdésében.”
Az éves regionális találkozó (melyet idén Budapesten tartanak majd), illetve a rendszeres helyi megbeszélések mellett a Fórum további tervei közé tartoznak egyéb oktatási projektek is, támogatva ezen piaci szegmens magyarországi elfogadottságának és elismerésének növelését, valamint a további fejlődést.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Három osztállyal indul ősztől az Első Magyar Webgazdasági Szakközépiskola
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.