A Te életed, a Te zenéd, a Te portálod: Soundwave.hu
forrás Prim Online, 2005. július 30. 14:08
A Coca-Cola SoundWave elnevezésű zenei programjának hazai internetes
portálját a neo fejlesztette. Az oldal szolgáltatásai több lépésben
jelentek meg, ezen a héten, utolsó elemként, az online szerepjáték
indult el.
A Soundwave.hu portál a fiataloknak szól, fő vezérlő elve a zene és a közösség. Az oldalon keresztül hallgatható volt a Coca-Cola Soundwave Stúdió rádióadása, itt lehetett információkat kapni a Coca-Cola Soundwave Store-ról, és szintén itt lehetett regisztrálni a Store programjaira is.
A portálon, melyet fórum, chat és apróhirdetés is színesít, napi frissítésű zenei híreket olvashatunk, Soundwave videókat tölthetünk le, képeslapot küldhetünk, illetve európai koncertkeresőben böngészhetünk a bennünket érdeklő koncertek és fesztiválok közül.
Az oldalon más zenei tartalmakra mutató hazai és külföldi linkgyűjtemény is elérhető, a mixerkészítővel pedig zeneszerzővé válhatunk, kapcsolódva „A Te életed, a Te zenéd” szlogenhez. A most indult szerepjátékban virtuálisan bebarangolhatjuk az Európa fesztiválokat is.
Az online megjelenés stratégiáját, az oldal grafikai és programozási feladatait a
Coca-Cola megbízásából a Neo Interactive készítette csakúgy, mint a Coca-Cola egyéb aktivációinak internetes megjelenéseit, melyek a coca-cola.hu oldalon érhetőek el.
A portál egyes szolgáltatásaihoz online kampányok is kötődnek, így például víruskampány hirdette a Soundwave videókat és bannerkampány népszerűsítette a rádióadást.
A portálon, melyet fórum, chat és apróhirdetés is színesít, napi frissítésű zenei híreket olvashatunk, Soundwave videókat tölthetünk le, képeslapot küldhetünk, illetve európai koncertkeresőben böngészhetünk a bennünket érdeklő koncertek és fesztiválok közül.
Az oldalon más zenei tartalmakra mutató hazai és külföldi linkgyűjtemény is elérhető, a mixerkészítővel pedig zeneszerzővé válhatunk, kapcsolódva „A Te életed, a Te zenéd” szlogenhez. A most indult szerepjátékban virtuálisan bebarangolhatjuk az Európa fesztiválokat is.
Az online megjelenés stratégiáját, az oldal grafikai és programozási feladatait a
Coca-Cola megbízásából a Neo Interactive készítette csakúgy, mint a Coca-Cola egyéb aktivációinak internetes megjelenéseit, melyek a coca-cola.hu oldalon érhetőek el.
A portál egyes szolgáltatásaihoz online kampányok is kötődnek, így például víruskampány hirdette a Soundwave videókat és bannerkampány népszerűsítette a rádióadást.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Közösségi oldal Corel-használóknak
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus