Közép-Európában Magyarország a Tele2 növekedésének motorja
Kiss Ádám Zoltán, 2005. augusztus 7. 09:04
Már közel 30 millió előfizetőt számlál Európa legjelentősebb alternatív telekommunikációs szolgáltatója, a Tele2, a cég jelentése a közép-európai régiót taglaló részében kiemeli, hogy az ügyfélszám-növekedés legerősebb hajtómotorja Magyarország kiváló teljesítménye volt.
A társaság most közzétett negyedéves jelentése ismét erőteljes növekedésről számol be. Lars-Johan Jarnheimer vezérigazgatója elmondta: "A legutóbbi, áprilisi jelentésünk óta néhány igen figyelemreméltó lépést tettünk annak érdekében, hogy a Tele2 kihasználja az üzleti lehetőségeit, és megfeleljen az elkövetkezendő évek kihívásainak. Júliusban a spanyol Comunitel akvizícióját követően vételi ajánlatot tettünk a Versatel megvásárlására, amely a holland és belga piacokon fog jelentős segítséget nyújtani. Június közepén elindítottuk Franciaországban mobilszolgáltatásunkat, és megerősítettük az ADSL marketingtámogatását is. Bevételeink a tavalyi év azonos időszakához képest 12%-kal emelkedtek, és az EBITDA 1,689 millió svéd koronára nőtt. Fontos megemlíteni még a svéd mobilszolgáltatás kiemelkedő eredményességét, illetve a Baltikum és Oroszország régió 23%-os bevételnövekedését, ahol rekordszámú, 521 ezer új ügyfél csatlakozott a cégünkhöz. Közép-Európa - főként az osztrák UTA integrációját követően - jelentősen növelte bevételeit. Továbbra is fejleszteni fogjuk szolgáltatásainkat szerte Európában, megtartva ugyanakkor acash flow, a növekedés és a profitabilitás egészséges egyensúlyát."
A jelentés a közép-európai régiót taglaló részében kiemeli, hogy az ügyfélszám-növekedés legerősebb hajtómotorja Magyarország kiváló teljesítménye volt. Hazánkban a Tele2 hangszolgáltatása az ország bekapcsolt fővonalainak 95%-án, nemrég indított betárcsázós internetszolgáltatása pedig 78%-án érhető el. A mára több százezres ügyfélbázis elégedettségéhez a jó minőségű és felhasználók számára egyszerűen használható szolgáltatás mellett a versenyképes árak is döntő szerepet játszanak.
A jelentés a közép-európai régiót taglaló részében kiemeli, hogy az ügyfélszám-növekedés legerősebb hajtómotorja Magyarország kiváló teljesítménye volt. Hazánkban a Tele2 hangszolgáltatása az ország bekapcsolt fővonalainak 95%-án, nemrég indított betárcsázós internetszolgáltatása pedig 78%-án érhető el. A mára több százezres ügyfélbázis elégedettségéhez a jó minőségű és felhasználók számára egyszerűen használható szolgáltatás mellett a versenyképes árak is döntő szerepet játszanak.
Kulcsszavak: Tele2
Kapcsolódó cikkek
- A Tele2 eladta dán leánycégét a norvég Telenornak
- Tele2: Közép- és Dél-Európa rosszul szerepelt
- Tele2: veszteséget okozott a nagy piacmegdolgozás és a vezetékes üzletág
- Népszerű a modemes csatlakozás is
- Tovább bővül a Tele2
- Tele2: sokat költött marketingre
- A Tele2 megvette az E.ON távközlési leánycégét
- A Tele2 Csehországban a Radiokomunikace-é
- 2 forintos percdíjak a Tele2 kétéves születésnapja alkalmából
- Áprilisban olcsóbb betárcsázós internet a Tele2-től